De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

da's nu echt zeggen: geef mij de nobelprijs voor de vrede, of ik verklaar de oorlog. tegen de verkeerde mensen.
Naar die van 2026 kan hij fluiten.
Maar dat is niet erg. Hij heeft die van 2025 toch maar mooi in zijn bezit.

Wie had er dreigende oorlog om Groenland op z'n bingokaart staan? :woohoo:

In de Amerikaanse media zie je toch dat er redelijk wat tegendruk komt voor zijn Groendlandannexatie.
Ik hoop dat hij hier ook weer een TACO zal doen.

De wereld op zijn kop jongens: 'Poetin uitgenodigd om te zetelen in de ‘Vredesraad’ van Trump'. Een dictator die momenteel de grootste oorlog in Europa voert uitnodigen voor een vredesraad.

F*cking hell, een Biden van 83 jaar heeft nog hopen meer gezond verstand.

Dus, correct me if I am verkeerd, maar Trump wil Groenland binnenvallen en annexeren omdat hij schrik heeft dat anders Rusland dit gaat doen in de toekomst, en hij gaat ook datzelfde Rusland uitnodigen voor zijn Vredesraad? Make it make sense zeg.

Dus, correct me if I am verkeerd, maar Trump wil Groenland binnenvallen en annexeren omdat hij schrik heeft dat anders Rusland dit gaat doen in de toekomst, en hij gaat ook datzelfde Rusland uitnodigen voor zijn Vredesraad? Make it make sense zeg.
Met andere woorden: dit is een drogreden. In werkelijkheid vindt Trump dat zowel VS als Rusland moet kunnen doen wat het wil in 'zijn' deel van de wereld.

Misschien wil Trump gewoon ook zijn foto in Yalta maken, waar hij samen met Putin en Xi de wereld verdeeld.

Voor de geschiedenisboeken moet Trump het niet meer doen, hij zal er ongetwijfeld in staan!

Wie had er dreigende oorlog om Groenland op z'n bingokaart staan? :woohoo:

In de Amerikaanse media zie je toch dat er redelijk wat tegendruk komt voor zijn Groendlandannexatie.
Ik hoop dat hij hier ook weer een TACO zal doen.
De vier eerste artikels op fox news:

- op nummer één woke ideologie in Harvard
- tanende invloed van de hollywoodelite
- Nancy Pelosi
- Meghan Markle

Groenland staat ergens tussen vele artikels, en het gaat over het geostrategisch belang ervan. Niets over de kindbrief van Trump, niets over de waanzin van tarieven opleggen en dreigen met oorlog verklaren aan bondgenoten van 80 jaar. De propagandamachine blijft zijn werk doen en de republikeinse kiezer is blij dat Trump eindelijke de echte woke problemen aanpakt

Edit: tot mijn verrassing publiceert Breitbart wel negatief over Groenland: https://www.breitbart.com/tag/greenland/

Laatst bewerkt:
De vier eerste artikels op fox news:

- op nummer één woke ideologie in Harvard
- tanende invloed van de hollywoodelite
- Nancy Pelosi
- Meghan Markle

Groenland staat ergens tussen vele artikels, en het gaat over het geostrategisch belang ervan. Niets over de kindbrief van Trump, niets over de waanzin van tarieven opleggen en dreigen met oorlog verklaren aan bondgenoten van 80 jaar. De propagandamachine blijft zijn werk doen en de republikeinse kiezer is blij dat Trump eindelijke de echte woke problemen aanpakt

Edit: tot mijn verrassing publiceert Breitbart wel negatief over Groenland: https://www.breitbart.com/tag/greenland/
Ik wist uiteraard dat de media in Amerika waardeloos waren.
Ik denk dat het op bijna geen enkel beter moment, op een betere manier kan worden geilustreerd.
Merci van te posten

Ik wist uiteraard dat de media in Amerika waardeloos waren.
Ik denk dat het op bijna geen enkel beter moment, op een betere manier kan worden geilustreerd.
Merci van te posten
Waardeloos is een groot woord, maar een groot deel van de conservatieve kant ziet de mainstream media als leugenachtig en haalt zijn informatie helaas alleen van Fox of bepaalde sociale media.

Trump is officieel van het padje af. Benieuwd wat de rest van de week nog brengt. Daarbij denkende dat hij nog maar 1 jaar van zijn termijn heeft doorlopen is werkelijk schrikbarend.

Ik zie net beelden van citizens die aan het patrouilleren zijn op straat in St-Paul’s met AR-15s,
het is niet meer de vraag of "if", maar "when" ...

Ik zie net beelden van citizens die aan het patrouilleren zijn op straat in St-Paul’s met AR-15s,
het is niet meer de vraag of "if", maar "when" ...
Deze kerel waarschijnlijk, er zullen er nu nog wel volgen:

En dan lees je dit:
Pentagon readies fifteen hundred troops to possibly deploy to MN.

Dat gaat logischerwijs de volgende stap zijn.
Vanaf er een schot gelost wordt komt er een 'National State of Emergency' en kunnen de midterms niet doorgaan.
Maar onder de Biden administratie waren al die blauwe staten een 'war zone' zeker?

Terug
Bovenaan