Om nog maar te zwijgen over al die anderen die ook absurde straffen gekregen hebben. Is gewoon deel van de strategie van Trump om een klimaat van angst te creeren en door repressie op zn Russisch alle protest tegen zijn wanbeleid en corruptie de kop in te drukken. Hij hoopt vrijheid van mening nog dieper te begraven dan al het geval is. Als je niet de propaganda van zijn media kanalen slikt ben je geen amerikaan maar een radicale liberal leftie woke antifa dumocrat communist en als je er effectief tegen durft te protesteren ben je een terrorist.