Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Je kan altijd 2 wagens kopen natuurlijk. Problem solved! En kan je volgens mij perfect uitleggen bij een controle..
't Is te hopen dat het tegen dan een beetje deftig is qua infrastructuur eh. Want 't is echt wel daar dat het schoentje wringt bij mij.Nieuwe CEO van Audi (Duesmann) geeft aan dat het einde van de brandstofmotor in zicht is. Zelfs de plug-in hybride, na 2021 zou de steun daarvoor wegvallen in Duitsland, waardoor de interesse van de consument zou verdwijnen
2023 laatste nieuwe A4 + A6, waarschijnlijk voor 2030 volledig opgedoekt
Eind dit jaar is er een nog een facelift van de A8, en er zou geen nieuwe meer volgen
Dat je slechts aan 1 klant factureert betekent niet dat het automatisch om schijnzelfstandigheid gaat. Dan zijn er wel wat extra aspecten nodig zoals een echt hiërarchische relatie, je werk niet zelf kunnen inrichten, niet zelf kunnen aangeven wanneer en hoeveel je werkt, etc. Dan spreek je pas over schijnzelfstandigheid.Die heeft een eigen bakkerij en is zaakvoerder.
Als jij als zelstandige maar één klant hebt en daar een relatie als werkgever en werknemer mee hebt, dan is dat een ander verhaal.
Ja je kan af en toe van klant veranderen, maar dat is in feite hetzelfde zoals een gewone werknemer die van werkgever verandert.
Laat ons een kat een kat noemen, het is vooral te doen om het fiscale aspect. Veel problemen die een “echte zelfstandige” heeft heb je in zo een systeem niet.
Een schijnzelfstandige kat ja.Voila, nu is de kat echt een kat genoemd.

Wat nee? Hij kan toch perfect zeggen dat hij niet mijn zijn Porsche van 125k wil toekomen bij mensen die huizen kopen van 200k (ik zeg maar iets), omdat het de ogen zou uitsteken. Maar de Porsche wel aanslaat bij klanten met duurdere huizen van 500k+.
4 jaar bezig, tot nu toe nog geen klachten. 1 x controle gehadDe beste manier om de aandacht van de belastingdienst te trekken, is 2 auto's te kopen op je zaak.
Test het eens en laat het ons weten!

't Is een excuus als een ander eh.4 jaar bezig, tot nu toe nog geen klachten. 1 x controle gehad![]()

Ik vermoed dat je vrouw een "administratieve functie" uitvoert binnen de vennootschap?4 jaar bezig, tot nu toe nog geen klachten. 1 x controle gehad![]()
2 auto's met effectief maar 1 werknemer is al wel lastiger 
Aangezien je niet eens 2 fietsen kan lease zou me dat zeer straf lijkenIk vermoed dat je vrouw een "administratieve functie" uitvoert binnen de vennootschap?2 auto's met effectief maar 1 werknemer is al wel lastiger
Al vraag ik me wel af of ik geen 2e benzine wagen zou mogen nemen voor "de lange afstanden"

2 fietsen kunnen geen ander nut hebben (en ja, ik weet dat je kan argumenteren een stadsfiets voor dichtbij en koersfiets voor ver).Aangezien je niet eens 2 fietsen kan lease zou me dat zeer straf lijken![]()
Dat is niet op basis van motor maar op basis van gebruik. Al telt dat eigenlijk ook voor koersfiets en MTB2 fietsen kunnen geen ander nut hebben (en ja, ik weet dat je kan argumenteren een stadsfiets voor dichtbij en koersfiets voor ver).
Maar een EV en ICE motor kunnen effectief een ander doel hebben. Je mag bvb ook perfect een camionette en auto op de zaak hebben he.

Maar het wordt moeilijker om aan te tonen dat je een MTB nodig hebt voor je job, dan aan te tonen dat je een wagen nodig hebt die 400km op 1 dag kan doen zonder een uur te moeten opladen...Dat is niet op basis van motor maar op basis van gebruik. Al telt dat eigenlijk ook voor koersfiets en MTB![]()
Dan moet je maar die benzine alleen kopen aja.Maar het wordt moeilijker om aan te tonen dat je een MTB nodig hebt voor je job, dan aan te tonen dat je een wagen nodig hebt die 400km op 1 dag kan doen zonder een uur te moeten opladen...
De vraag is dan ook niet of het eerlijk is, maar volgens mij kan het wel.Dan moet je maar die benzine alleen kopen aja.
En je moet verplicht pauze pakken als je professioneel chauffeur bent dus dat gaat ook al niet op. Als taxi's puur EV kunnen, dan kan je dat imo altijd
Zelfstandige kunnen al genoeg aftrekken, laat staan 2 auto's.
Waarom niet? Een speedbike en een fiets.2 fietsen kunnen geen ander nut hebben (en ja, ik weet dat je kan argumenteren een stadsfiets voor dichtbij en koersfiets voor ver).