Elektrische wagens

Net een iX3 gespot bij Jorssen in carbonschwarz met shadowline en grijze accenten.

Made my day

Wat een prachtbak. De 5-serie berline ernaast werd gewoon gedwarft op elke mogelijke manier.

facelifts, g20’s... I couldn’t care less. Enkel nog aftellen naar september!!

Ik had maandag onderhoud en bij ophalen reden ze een zwarte e-tron sportback binnen in de showroom om af te leveren.

Eerlijk gezegd, vond het toch wel een zeer indrukwekkende kar op die manier.

Ik had maandag onderhoud en bij ophalen reden ze een zwarte e-tron sportback binnen in de showroom om af te leveren.

Ja, in bepaalde uitvoeringen is dat nog een trede hoger op de ladder van indrukwekkendheid. Maar het stopt ergens natuurlijk als simpele verkoper 😜

Ja zeer mooie wagen. Maar denk niet dat er zeer veel mensen zo'n wagen als particulier kopen. Al valt die prijs met de huidige lenteactie al wat beter. Maar nog altijd geen spek voor mijn bekkie :p

Net een iX3 gespot bij Jorssen in carbonschwarz met shadowline en grijze accenten.

Made my day

Wat een prachtbak. De 5-serie berline ernaast werd gewoon gedwarft op elke mogelijke manier.

facelifts, g20’s... I couldn’t care less. Enkel nog aftellen naar september!!
Hoe smaak toch zo kan verschillen :P

De iX3 doet mij werkelijk geen hol. Ik zou er zelfs niet voor omkijken.

oei, hier Sophistograu met alu dakrails en alu raamomlijsting + zonnewerendglas gekozen.
Dus geen shadowline (wel trekhaak bij genomen). Die alu accentueert meer de koetswerklijnen en vind ik net iets mooier. Ben ik dan zo ouderwets / klassiek :thinking::)? Smaken verschillen zeer duidelijk.

oei, hier Sophistograu met alu dakrails en alu raamomlijsting + zonnewerendglas gekozen.
Dus geen shadowline (wel trekhaak bij genomen). Die alu accentueert meer de koetswerklijnen en vind ik net iets mooier. Ben ik dan zo ouderwets / klassiek :thinking::)? Smaken verschillen zeer duidelijk.
Ik had ook eerst een sophistograu genomen, op basis van de X3 die in de showroom stond (ook shadowline), maar de verkoper wees er een aantal aan buiten die al wat stof en regen hadden gezien en die waren niet meer zo indrukwekkend :)

Sophisto kan je ook op alle modellen krijgen, carbon enkel op M-pack, dus die lak is "zeldzamer" (ook al heeft het leeuwendeel van de X3's en X5'n een M-pack)

Maar als er iets persoonlijk is, is het wel kleur hé. Ongetwijfeld wordt het ook een parel :)

Daar moet ik je helaas in volgen, hoewel ze nog niet Taycan of E-tron fugly zijn vind ik.

De 19" die in de lagere spec standaard (je hebt geen andere keuze) worden gemonteerd vind ik wel al een pak beter dan de 20" die op de meeste demos (en ook fimpjes/persfotos) staan

Daar moet ik je helaas in volgen, hoewel ze nog niet Taycan of E-tron fugly zijn vind ik.

De 19" die in de lagere spec standaard (je hebt geen andere keuze) worden gemonteerd vind ik wel al een pak beter dan de 20" die op de meeste demos (en ook fimpjes/persfotos) staan
Toch niet enkel de velgen. De gehele lijn is gewoon weinig inspiratie en niks speciaal. Ik kijk ook niet naar een X1, deze valt in dezelfde categorie. Grijze muis in het pak.

Zeker weten, maar in een showroom is álles net dat ietsje dikker.

Toen ik overlaatst bij Audi was voor een offerte was het bureau van de verkoper geflankeerd door een zwarte RS6 en RS7 (coronamaatregelen, bureau's stonden in showroom)

Dat had toch ook wel iets speciaals :D

Daar gaat de vlieger voor mij even goed op ze. Onlangs offerte gehad voor een Mondeo Plug-In hybrid. Ik heb drie keer is gekeken of de Mondeo recent door Mercedes werd gemaakt, want 50k voor een interieur van caoutchouc en rosse plastiek daar trok ik toch echt wel ogen van.
Aan de andere kant in plastiek en rubber smijt ik veel liever gerief in. Heb zo wat zitten kijken naar 'premium' merken maar dan denk ik altijd.. ik zou daar niet graag een multiplex over dat leder schuiven of wat zakken cement in smijten

De achterkant van een Mercedes of BMW is ook niet by default volledig met leder bekleed hoor. Zetels plat en een deken of koffermat erin en er kan weinig gebeuren.

De achterkant van een Mercedes of BMW is ook niet by default volledig met leder bekleed hoor. Zetels plat en een deken of koffermat erin en er kan weinig gebeuren.
Of je neemt die optionele rubberbak en rubberen matten enzo.

Maar idd, hier gaan gewoon de zetels plat. Vandaag nog 20 bakken bier geladen. Een 4gc is echt ruim als de ruimte benut kan worden. 😎

Terug
Bovenaan