Au79
Well-known member
Wie zou er een Model S (2017) durven kopen waarvan de garantie op de batterij (8j.) net is afgelopen? (is niet voor mijzelf maar dat heeft verder geen belang) Particuliere koop, niet te veel km (100k op 8j.), SoH 89%, (heel) goede prijs.
Wat kan er worst case allemaal mis gaan? Voor de batterij zijn er dacht ik al firma's die bij defecten op celniveau de fout zoeken en vervangen zodat je geen volledig nieuw battery pack moet kopen. Defecte elektromotor en inverter zijn wel een dure zaak vermoed ik?
Dus, iemand privé al een oudere EV gekocht uit garantie of steekt iedereen die per definitie buiten na het einde van de lease?
Wat kan er worst case allemaal mis gaan? Voor de batterij zijn er dacht ik al firma's die bij defecten op celniveau de fout zoeken en vervangen zodat je geen volledig nieuw battery pack moet kopen. Defecte elektromotor en inverter zijn wel een dure zaak vermoed ik?
Dus, iemand privé al een oudere EV gekocht uit garantie of steekt iedereen die per definitie buiten na het einde van de lease?
. De 5 is gewoon goed afgewerkt he, laten we daar niet onnozel over doen. Beter dan de huidige iX3, zoals dat ook gewoon altijd is geweest.