Elektrische wagens

Range test van beide tesla model 3 (remodelled) met de polestar 2. Tesla dus nog altijd met kop en schouders boven de concurrentie qua range.
Link
Dat is dan ook het enige waar ze op focussen. Efficiëntie boven afwerking en extra gewicht door isolatie ed.

En gebrek aan comfort en geluid was toch een van de grootste redenen om geen Tesla meer te nemen hier. Denk dat een extra laagje glas in het 2021 model niet zoveel uitmaakt.

Dat laagje glas lijkt inderdaad weinig uit te maken als ik de reviews mag geloven.
Volgende week maar eens kijken voor een testritje in de model 3 en BMW ook eens contacteren om de iX3 te testen.

Dat laagje glas lijkt inderdaad weinig uit te maken als ik de reviews mag geloven.
Volgende week maar eens kijken voor een testritje in de model 3 en BMW ook eens contacteren om de iX3 te testen.
Testrit met iX3 zal nog moeilijk worden vrees ik. Misschien dat je geluk hebt en met een auto van een klant kunt rijden maar tot vorige week had nog geen enkelr dealer een iX3 beschikbaar.

Testrit met iX3 zal nog moeilijk worden vrees ik. Misschien dat je geluk hebt en met een auto van een klant kunt rijden maar tot vorige week had nog geen enkelr dealer een iX3 beschikbaar.
BMW Verstraeten in Lochristi (waar ik wellicht zou gaan als ik voor BMW kies en ik nergens anders een vroegere levertijd kan vinden :D ) zou intussen ook al zijn eigen test iX3 moeten hebben.

BMW Verstraeten in Lochristi (waar ik wellicht zou gaan als ik voor BMW kies en ik nergens anders een vroegere levertijd kan vinden :D ) zou intussen ook al zijn eigen test iX3 moeten hebben.
Heb nog maar weinig mensen positief horen spreken over wijlen Verstraeten. Maar als leaserijder zal dit misschien nog meevallen.

Heb nog maar weinig mensen positief horen spreken over wijlen Verstraeten. Maar als leaserijder zal dit misschien nog meevallen.
Ik ben daar al jaren klant (eerst prive, nu lease) met tweedehandswagens die ik daar niet eens heb gekocht.

waanzinnig goeie service wat mij betreft. Zelfs dure herstellingen gratis uitvoeren bij Premium Selection buiten garantie.

Ondertussen de eerste kilometers met de iX3 gereden

Eerste ervaringen: hij rijdt eigenlijk als een andere X3 met veel vermogen. Maar dan stiller. Aandrijving is heel vlot en direct, en qua technologie zit het ook wel goed. Ik moet de instellingen van de assistenten nog wat finetunen, maar komt wel in orde.
De functie van het automatisch remmen aan rode lichten, is nog niet uitgerold in België trouwens.

Verbruik na 30km was 22kWh/100km trouwens.

Android Auto werkt wel goed, eens je het geïnstalleerd krijgt. En nog een geheime tip: homelink is niet beschikbaar als optie, maar ze kunnen gewoon de spiegel van de X3 als accessoire installeren ;)

Kan je daar eigenlijk normale velgen opzetten? Snap echt niet waarom al die elektrische wagens zo een mottige velgen moeten hebben.

Terug
Bovenaan