Denk je dat die er gaan mee rally rijden? Die rijden meestal voorzichtig rond en 1 of 2 geven gaan ze vol gas geven tot 90kmh.maar wel 90% van de tijd op zijn staart geduwd door proefrijders
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je dat die er gaan mee rally rijden? Die rijden meestal voorzichtig rond en 1 of 2 geven gaan ze vol gas geven tot 90kmh.maar wel 90% van de tijd op zijn staart geduwd door proefrijders
Maar dat was lang niet zo hard als nu ik de wagen 6 maand heb en de limieten nog veel beter ken.Da’s toch een fout die ge geen 2 keer maakt mag ik hopen.En in vele gevallen zit de madam er bij

Ik heb al meer testritten alleen gedaan zonder madam dan met madam. En liefst vanal probeer ik de wagen te regelen voor een dag of weekend.Da’s toch een fout die ge geen 2 keer maakt mag ik hopen.![]()
Intussen opgelost. Er was een complete disconnectie met de skoda servers. Garage heeft alles moeten resetten.Nog iemand met een skoda enyaq al eens last gehad met de app?
App heeft 2 weken goed gewerkt maar sinds daarstraks kon ik niet meer connecteren. Daarom had'k de app eens verwijderd en terug geïnstalleerd. Ben dan ingelogd met mijn account maar zie mijn auto niet staan.
Ik kan wel op "auto toevoegen" klikken maar als ik dan VIN nummer ingeef krijg ik uiteraard melding dat die al gelinkt is aan de hoofdgebruiker (ikzelf dus....). Hoe krijg ik de auto nu terug in de app?
hier eigelijk nog geen last gehad. enkel gisteren dat de wagen geen connectie had, maar dit had ook te maken met het feit dat proximus geen mobiele data hadNog iemand met een skoda enyaq al eens last gehad met de app?
App heeft 2 weken goed gewerkt maar sinds daarstraks kon ik niet meer connecteren. Daarom had'k de app eens verwijderd en terug geïnstalleerd. Ben dan ingelogd met mijn account maar zie mijn auto niet staan.
Ik kan wel op "auto toevoegen" klikken maar als ik dan VIN nummer ingeef krijg ik uiteraard melding dat die al gelinkt is aan de hoofdgebruiker (ikzelf dus....). Hoe krijg ik de auto nu terug in de app?
Proximus lag inderdaad op apegapen, ik heb een aantal IoT simkaarten (sensoren die hun meetgegevens doorsturen), en van mijn simkaart provider ook het bericht gekregen dat Proxmus problemen had.hier eigelijk nog geen last gehad. enkel gisteren dat de wagen geen connectie had, maar dit had ook te maken met het feit dat proximus geen mobiele data had
Mijn Volkswagen doet dat ook soms. Ik was achteruit aan het rijden en voelde echt precies alsof ik tegen een paaltje gereden was. Verschieten iddMijn Skoda Enyaq heeft men daarstraks laten kennismaken met het fenomeen "noodstop". Was me dat verschieten... Ik rij rustig achteruit van oprit van mijn ouders en ineens slaagt die alles dicht. Ik dacht dat ik een fietser omver geknald had ofzo, maar er was niet eens iets.
wekelijkse kost hier...Mijn Skoda Enyaq heeft men daarstraks laten kennismaken met het fenomeen "noodstop". Was me dat verschieten... Ik rij rustig achteruit van oprit van mijn ouders en ineens slaagt die alles dicht. Ik dacht dat ik een fietser omver geknald had ofzo, maar er was niet eens iets.
Wekelijks? Oh my god. Dit was bij mij nu de eerste keer sinds ik de auto heb.wekelijkse kost hier...