Nineshots
Well-known member
Dat gevoel heb ik ook. Ik vind het Ferrari gehalte ontbreken. Ondanks dat ik het geen lelijke auto vind.Ik vind het een heel knap ontwerp, zeker het interieur, maar behalve de prijs heeft het niets met Ferrari te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel heb ik ook. Ik vind het Ferrari gehalte ontbreken. Ondanks dat ik het geen lelijke auto vind.Ik vind het een heel knap ontwerp, zeker het interieur, maar behalve de prijs heeft het niets met Ferrari te maken.
Ik zou er zo met willen rondrijden!Tja, wat moeten we hier van denken?
![]()
Ferrari Luce: liever choqueren dan teleurstellen
Ferrari komt voor het eerst met een elektrische auto. De...www.autoweek.nl
Mij lijkt het dat Ferrari het Apple Car ontwerp 1 op 1 heeft overgenomen.
122kWh batterij, rijbereik 530km.
Zal niet lang op snelheid gereden kunnen worden.
Wat een draak van een auto. Heel harde Jaguar 001 vibes (je weet wel, dat model waardoor Jaguar al hun verkopen is moeten stoppen om niet failliet te gaan...). Echt verschrikkelijk.Tja, wat moeten we hier van denken?
![]()
Ferrari Luce: liever choqueren dan teleurstellen
Ferrari komt voor het eerst met een elektrische auto. De...www.autoweek.nl
Mij lijkt het dat Ferrari het Apple Car ontwerp 1 op 1 heeft overgenomen.
122kWh batterij, rijbereik 530km.
Zal niet lang op snelheid gereden kunnen worden.
Wie dacht dat BMW en Mercedes niet goed bezig waren met hun EV-modellen, wordt hier wel de mond gesnoerd door Ferrari, amai.
Daar zou ik toch niet gelukkig van worden als ze je dat bij Ferrari in je pollen proberen duwen. "Ja, meneer, die Luce moet je nemen om op de VIP-list te komen voor je droom Ferrari!" Hoe meer je er naar kijkt hij lelijker hij begint te worden, zeker de voorkant.

Voorlopig is dat zo, maar dat gaat niet lang duren...In HLN staat dat je exoten moet gekocht hebben vooralleer je de Luce mag kopen![]()
Ik zie dan ook echt niet gebeuren dat hier ook maar één exemplaar van verkocht gaat worden. Het is al gekend dat hypercarfanaten geen fan zijn van EV's. Dit is dan nog eens een EV die belachelijk overpriced is voor middelmatige specs, die er ook nog eens uitziet alsof hij door Stevie Wonder is getekend na een nachtje stevig doorzakken. Om van het Fisher Price interieur maar te zwijgen.
Wie koopt dit? "Als investering" zou een argument kunnen zijn, maar dit model zie ik niet in waarde stijgen, eerlijk gezegd.
Mensen met heel veel geld zullen altijd zoiets kopen. Hoe zeldzamer, hoe meer waard in de verre toekomst ook.Ik zie dan ook echt niet gebeuren dat hier ook maar één exemplaar van verkocht gaat worden. Het is al gekend dat hypercarfanaten geen fan zijn van EV's. Dit is dan nog eens een EV die belachelijk overpriced is voor middelmatige specs, die er ook nog eens uitziet alsof hij door Stevie Wonder is getekend na een nachtje stevig doorzakken. Om van het Fisher Price interieur maar te zwijgen.
Wie koopt dit? "Als investering" zou een argument kunnen zijn, maar dit model zie ik niet in waarde stijgen, eerlijk gezegd.
Dat is absoluut niet waar hoorMensen met heel veel geld zullen altijd zoiets kopen. Hoe zeldzamer, hoe meer waard in de verre toekomst ook.
. Mijn 911 is véél zeldzamer dan eender welke GT of RS Porsche. Er zijn ongeveer 500 manuele 991.2's Targa's gebouwd, dat is dus minder dan de helft van het aantal Carrera GT's.
Ik zie dan ook echt niet gebeuren dat hier ook maar één exemplaar van verkocht gaat worden. Het is al gekend dat hypercarfanaten geen fan zijn van EV's. Dit is dan nog eens een EV die belachelijk overpriced is voor middelmatige specs, die er ook nog eens uitziet alsof hij door Stevie Wonder is getekend na een nachtje stevig doorzakken. Om van het Fisher Price interieur maar te zwijgen.