Moyesball at its finest.Moyes zal sowieso spelen met de staart tussen de benen
Probleem is dat wij tegen het lage blok van United geen goeie oplossingen vonden en ik ons dat tegen jullie ook niet zie vinden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moyesball at its finest.Moyes zal sowieso spelen met de staart tussen de benen
Jullie supporters zongen enige tijd geleden homofobe chants richting Chelsea spelers ... Ik zie niet in wat het ene erger zou maken dan het andere. Beide zijn gewoon zielig en horen niet thuis in het voetbal maar er is zoiets als de pot verwijt de ketel.De passing en omschakeling was gisteren wel een pak beter dan vorig weekend, hopelijk tegen Arsenal meer van dat.
Ik blijf het degoutant vinden die gezangen, ik snap het ook echt niet, zing ten eerste vóór je eigen team en zing niet over zo'n maatschappelijk probleem waar heel Engeland mee kampt, kinderen die honger moeten lijden zijn gewoon niét grappig.
Zeker geen sneer naar heel de West Ham fanbase trouwens, er zijn altijd idioten, maar er zongen er precies wel veel mee.
Heb ik dan gezegd dat dat wel kan? Nee dus, ik had het hier enkel over de "feed the scousers" gezangen. Dat zulke gezangen ook niet thuishoren in een voetbalstadion (nergens trouwens), daar ben ik het volledig mee eens en ook diegenen die zoiets zingen moeten ze van mij ook bestraffen.Jullie supporters zongen enige tijd geleden homofobe chants richting Chelsea spelers ... Ik zie niet in wat het ene erger zou maken dan het andere. Beide zijn gewoon zielig en horen niet thuis in het voetbal maar er is zoiets als de pot verwijt de ketel.
We moeten dat gedrag ook blijven veroordelen en er actie tegen ondernemen. Als aanvulling wel dit: in een discussie over 1 iets, zonder daarover door te gaan dat counteren met ja maar jullie doen dit, leidt niet echt tot een vlotte discussie vind ik. Nogmaals, ik veroordeel dat gedrag, maar ik had het nu specifiek over de voedselbankproblematiek en de gezangen daarrond.Being told that something is homophobic, that it’s hurtful to both many Chelsea fans as well as many within the Liverpool fanbase, should be enough to stop anyone singing it. It should be enough, and given those who did attempt to start the song on Saturday after being told of its homophobia by Kop Outs and Jürgen Klopp himself ahead of the match were, by most reports, quickly shut down, perhaps it even will be. [Note: Since publishing this article, I have learned from a friend who was at the top of the Kop that the song was started often in the area where he was standing: “it was like every seven minutes.” We might have a longer way to go than reports from the Main Stand initially suggested to me.]
Bron: The Chelsea “Rent Boys” Chant and Why it’s Homophobic, Explained - The Liverpool Offside (sbnation.com)
Bron: Liverpool condemn fans who sang homophobic chants aimed at Chelsea during Premier League match at Anfield | Football News | Sky Sports

Hoe die zelf niet snappen dat zoiets niet kan, ik begrijp het echt niet.Begonnen te zingen dat een historisch duits figuur hen wel zou komen halen![]()
Dan denk ik dat we meer op dezelfde lijn zitten. Ik veroordeel dat gedrag van iedereen, ook van de eigen supporters. In het verleden ook wel eens gezangen gehoord over Munchen (United) en dat is echt het laagste van het laagste en heeft niks met voetbal te maken.Ik zoek ook geen discussie, ik haal gewoon aan dat je op 10 dagen 2 keer aangeeft dat je gedegouteerd bent van bepaalde supporters hun gezangen, dat is jouw goed recht. Ik heb die dingen ook gehoord, geef je gelijk maar wil je gewoon aantonen dat het niet alleen die supporters zijn die verkeerde dingen zingen maar net zozeer de fans van jouw club. Meer hoef je er niet achter te zoeken.
Je zit bij hen natuurlijk al met het nadeel/feit dat velen op zijn zachts gezegd "rechts getint" zijn.Hoe die zelf niet snappen dat zoiets niet kan, ik begrijp het echt niet.
.Toch vooral naar Forrest dat Burnley moet kijken. Goed ja, nog zoveel matchen te spelen. Mooie driepunter, opsteker, de voorbije matchen. Spel bij momenten ook beter. Mss wat bijsturen op een paar posities, zoals de linksachter.Burnley aan het winnen! Maar Luton ook.
80 minuten gespeeld. Met Barkley en Townsend rond u heb je wel wat ervaring.Toch vooral naar Forrest dat Burnley moet kijken. Goed ja, nog zoveel matchen te spelen. Mooie driepunter, opsteker, de voorbije matchen. Spel bij momenten ook beter. Mss wat bijsturen op een paar posities, zoals de linksachter.
Sterke Sambi bij Luton blijkbaar. Hopelijk kan hij nu gewoon eens fit blijven.
Kramp in arm. Kon hij niks aan doen.Nu mag mij iemand is komen uitleggen hoe dat geen penalty is (handsball van Arsenal).
De.match gezien en had al direct heimwee naar Alvarez en Kudus. Zo'n spelers missen we echt enorm dit seizoen.Na de pandoering eerder deze week nu een degelijke 2-0 tegen man u.
Wederom Bowen en Kudus.
We hebben Ajax precies bestolen met die transfer..