Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ma jeezes man probeer toch is wat neutraal naar een beeld te kijken, hoezo is die 2de geen penalty? hij trapt hem aan vanachter, geen bal, zuiver man, das toch altijd penalty? Wat betreft die eerste, ik ben er heilig van overtuigd dat ze die omgekeerd wel hadden gegeven. ook daar speelt van dyck geen bal, wel de man. de manier hoe Gallagher (hoe slecht speelt die trouwens niet de laatste weken, transferitis wsl) daar gaat liggen zal wsl wel bepalen dat er geen penalty wordt gegeven en ergens kan ik daar nog mee leven, maar die 2de? no way.
Die eerste doet Gallagher zelf de beweging richting Van Dijk zijn been, de tweede is een duel waar Van Dijk hem niet aantrapt maar hij achterwaarts tegen zijn been beweegt.
Soit, we gaan het niet eens worden, net de beelden op het Chelsea officiële youtube kanaal gezien en daar vonden ze het precies toch ook geen penalty.

de tweede is een duel waar Van Dijk hem niet aantrapt maar hij achterwaarts tegen zijn been beweegt
Dit is toch echt overduidelijk een penalty? Ik snap niet goed hoe je kan zeggen dat Nkunku hier de beweging maakt. Van Dijk trapt hem gewoon onderuit.

Die eerste doet Gallagher zelf de beweging richting Van Dijk zijn been
Gallagher is door op doel en Van Dijk stopt hem met de knie. Minder obvious dan de eerste maar nog steeds een penalty vind ik.

Dit is toch echt overduidelijk een penalty? Ik snap niet goed hoe je kan zeggen dat Nkunku hier de beweging maakt. Van Dijk trapt hem gewoon onderuit.

Gallagher is door op doel en Van Dijk stopt hem met de knie. Minder obvious dan de eerste maar nog steeds een penalty vind ik.
Merci voor de beelden. Ik vond ze niet. Op reddit (oa. van Scousers!), media etc... overal lees ik dat Chelsea 2 penals ontnomen is, maar toch zie jij er geen, nog erger, nkunku maakt zelf de beweging. Alrighty dan.

Afin that being said, Liverpool is toch echt wel titelkandidaat nr 1 voor mij. Ik gun het ze niet maar op dit moment is dat gewoon de beste ploeg uit de PL.

Merci voor de beelden. Ik vond ze niet. Op reddit (oa. van Scousers!), media etc... overal lees ik dat Chelsea 2 penals ontnomen is, maar toch zie jij er geen, nog erger, nkunku maakt zelf de beweging. Alrighty dan.

Afin that being said, Liverpool is toch echt wel titelkandidaat nr 1 voor mij. Ik gun het ze niet maar op dit moment is dat gewoon de beste ploeg uit de PL.
Die tweede kan je fluiten, al denk ik dat de VAR daar geen clear error in ziet, over die eerste gaat mijn gedacht echt niet veranderen.
Ik vraag mij alleen af hoe je die op Jota cheap ass kunt vinden?

Soit, over het voetbal dan, Nunez mist enkele kansen, ook wat pech mee genoeid, maar is weer goed voor een assist en doet de ploeg beter spelen. Voor de rest gewoon een goeie prestatie over de hele lijn en Bradley, daar gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven.

Die tweede kan je fluiten, al denk ik dat de VAR daar geen clear error in ziet, over die eerste gaat mijn gedacht echt niet veranderen.
Ik vraag mij alleen af hoe je die op Jota cheap ass kunt vinden?

Soit, over het voetbal dan, Nunez mist enkele kansen, ook wat pech mee genoeid, maar is weer goed voor een assist en doet de ploeg beter spelen. Voor de rest gewoon een goeie prestatie over de hele lijn en Bradley, daar gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven.
Bradley kan wel de oplossing zijn op rechtsback zodat TAA 'permanent' voor de verdediging kan spelen. MacAllister kan dan een rijtje opschuiven.

Dat kwam eruit in de heat of the moment, ik zou hem achteraf gezien ook gegeven hebben. Durf dat gerust toegeven. Het frustrerende is dat ze die wel gaven maar die andere 2 niet. En dat is wat ik bedoelde met typisch Anfield. Die eerste fase voor de kop, das gewoon de druk van dat publiek op.de refs.

Dat kwam eruit in de heat of the moment, ik zou hem achteraf gezien ook gegeven hebben. Durf dat gerust toegeven. Het frustrerende is dat ze die wel gaven maar die andere 2 niet. En dat is wat ik bedoelde met typisch Anfield. Die eerste fase voor de kop, das gewoon de druk van dat publiek op.de refs.
Ook van mij uit excuses, die 2de kan absoluut gefloten worden.
Bij die eerste blijft mijn mening wel dat dat er echt geen is.

Same old West Ham.
Transfers van Fornals en Benrahma gaan niet door omdat ze bij ons de papieren niet in orde kregen....

Soms denk ik dat Balthazar Boma, pdg van de boma vleesindustrie een functie heeft binnen West Ham

Caicedo met een mooie doorsteekpass waaruit Palmer 1-0 scoort, 3 min later diezelfde Caicedo met onnodig balverlies int midden waaruit de gelijkmaker komt... same shit.different day

1-2 wolves ondertussen...

Laatst bewerkt:
nog een penalty erbovenop voor Wolves. Gaan dus thuis verliezen met dezelfde cijfers als op Anfield. Ongelofelijk. Zit gewoon echt niets van voetbalintelligentie in de meeste van die Chelsea spelers. Gusto, Caicedo, Mudryc, noem maar op. Oliedom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan