Wulf OSB
Well-known member
Dan wordt dat binnenkort een 12de plaats. Want wij gaan nog goed zakkenVandaag nieuws of we al dan niet een (deel) punten terugkrijgen, spannend. Geef toch maar die 13e plaats...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wordt dat binnenkort een 12de plaats. Want wij gaan nog goed zakkenVandaag nieuws of we al dan niet een (deel) punten terugkrijgen, spannend. Geef toch maar die 13e plaats...
Arsenal toch veruit het moeilijkste programma denk ik. City, Brighton, Utd & Tottenham nog uit...
Het verval bij West Ham lijkt mij inderdaad wel groot, gelukkig hebben jullie in het begin van het seizoen veel punten gehaald, anders werd het nog bibberen.Dan wordt dat binnenkort een 12de plaats. Want wij gaan nog goed zakken
Ons spel is even slecht als toen. Maar werd gemaskeerd door punten te pakken. En de combo Kudus/Paqueta/Bowen is duidelijk het enige wat we aanvallend hebben. Zonder dat trio kunnen we niets aanvallend.Het verval bij West Ham lijkt mij inderdaad wel groot, gelukkig hebben jullie in het begin van het seizoen veel punten gehaald, anders werd het nog bibberen.
Trafford was keeper van het tornooi op het EK voor beloften vorig jaar en pakte een penalty in de laatste minuut in de finale tegen Spanje. Ik snap ook niet dat hij eerste keeper is bij Burnley want vorig jaar hadden ze Muric (die er nog altijd zit) en nog ene waarvan de naam mij ontglipt. Kompany had beter een meer ervaren keeper aangetrokken, zoals Luton met Kaminski heeft gedaan en Forest met Sels.
Arsenal toch veruit het moeilijkste programma denk ik. City, Brighton, Utd & Tottenham nog uit...
Ik zou het ze wel enorm gunnen.
Ik zou niet weten waar je de 4de en 5de ploeg vandaan haalt. Aston Villa en Tottenham doen niet mee voor de titel.

Burnley heeft een beloftevolle doelman met potentieel een kans gegeven. Zijn transfer, is net als nog redelijk wat van die transfers op lange termijn mss wel een goeie keuze. Zal veel leren van dit seizoen. En speelde ook al heel goeie matchen.Trafford was keeper van het tornooi op het EK voor beloften vorig jaar en pakte een penalty in de laatste minuut in de finale tegen Spanje. Ik snap ook niet dat hij eerste keeper is bij Burnley want vorig jaar hadden ze Muric (die er nog altijd zit) en nog ene waarvan de naam mij ontglipt. Kompany had beter een meer ervaren keeper aangetrokken, zoals Luton met Kaminski heeft gedaan en Forest met Sels.
Volledig akkoord, maar qua continuiteit had Kompany misschien beter een paar ervaren rotten gehaald om zo te kunnen overleven in de PL. De bestuurslui behouden wel het volste vertrouwen dus dat is een goed teken, maar als Everton zijn puntenaftrek krijgt kwijtgescholden dan zit Burnley wel in slechte papier. Zoals mr. Rager zei, Luton probeert echt wel realistisch te voetballen met Barkley als metronoom (credits aan Frank Raes) hoewel die duidelijk geen sprintsnelheid meer heeft en Sambi die duidelijk onder stoom geraakt. Doughty is ook wel een revelatie hoe die strooit met crosses.Burnley heeft een beloftevolle doelman met potentieel een kans gegeven. Zijn transfer, is net als nog redelijk wat van die transfers op lange termijn mss wel een goeie keuze. Zal veel leren van dit seizoen. En speelde ook al heel goeie matchen.
Nee, redelijk wat matige transfers. Maar men is wel aan het bouwen aan de lange termijn, zonder zotte contracten te geven. Waardoor degradatie helemaal geen ramp hoeft te zijn.
Ik vind dat toch wel heel rooskleurig voorgesteld ... te veel spelers gehaald die (al dan niet nog) te kort schieten voor de PL, en waarbij dat bij veel van die transfers dat op voorhand te voorspellen was.Nee, redelijk wat matige transfers. Maar men is wel aan het bouwen aan de lange termijn, zonder zotte contracten te geven. Waardoor degradatie helemaal geen ramp hoeft te zijn.

Ik weet dat je een grote Kompany-fan bent, maar dit slaat toch nergens op? Mocht je nu hebben gezegd tegen de degradatie vechten, maar effectief degraderen? Dat kan nooit goed zijn hè. Bij degradatie gaan er altijd spelers weg willen en dan kan je weer opnieuw beginnen met bouwen. Plus je hebt absoluut geen garantie dat je direct terug weggeraakt uit de Championship. Daar kan bij wijze van spreken iedereen van iedereen winnen.Burnley heeft een beloftevolle doelman met potentieel een kans gegeven. Zijn transfer, is net als nog redelijk wat van die transfers op lange termijn mss wel een goeie keuze. Zal veel leren van dit seizoen. En speelde ook al heel goeie matchen.
Nee, redelijk wat matige transfers. Maar men is wel aan het bouwen aan de lange termijn, zonder zotte contracten te geven. Waardoor degradatie helemaal geen ramp hoeft te zijn.
Hm, niet akkoord. Spurs heeft al vaak mooi voetbal gespeeld, Postecoglou wordt daar voor geprezen ook, maar soms is dat spel dan toch te hard gefocust op die ene manier van spelen, iets te naïef om echt voor de titel te spelen.Spurs heeft een hoop pech gehad met die dikke non-match thuis tegen Chelsea en vervolgens vooral de opgelopen blessures/schorsingen. Anders stonden die mooi er tussen daar bovenaan. Of ze effectief gingen meedoen voor de titel is een hele andere zaak natuurlijk.
Dat te naïef zijn ook zo iets dat door onze middelmatige pers en analisten al te vaak wordt herhaald. Maar Kompany heeft een stijl. Zoals iedere coach een stijl heeft. Zou nergens op slaan mocht Kompany opeens lange ballen voetbal gaan spelen. En het is ook niet dat Burnley iedere match met 10 man blind naar voor loopt. Over de transfers kan je je terecht vragen stellen, maar de filosofie van coach Kompany kan je hem imo niet verwijten. Het is de kwaliteit die het probleem is, gezien heel veel doelpunten gewoon komen uit een individuele blunder door een gebrek aan kwaliteit.Ik blijf erbij dat Kompany zijn beste plek de jeugdwerking is.
Als hoofdcoach idd te naief en daar verandert een boerenjaar niets aan.
Bij degradatie gaan de goeie spelers gretendeels weg gaan tenzij ze een dik contract hebben dus die lange termijn visie kan je helaas overboord gooien. Hoe mooi het ook is maar spelers laten groeien kan niet op dergelijke schaal in de PL.
Zoals hier al aangehaald moet je in de positie waarin een Burnley zich bevind ook zorgen voor wat ervaring.
Sorry, ik blijf het een beetje absurd vinden hoor. Zeker die laatste zin. Moeten we Kompany nu prijzen dat hij niet de spelers gehaald heeft die Burnley van een degradatie hadden kunnen behouden, omdat hun lonen te zwaar zouden zijn bij een degradatie? Opnieuw: je koopt niet voor 90 miljoen in (dubbel zoveel als Luton, vier keer zoveel als Sheffield) met het idee dat degradatie geen ramp zou zijn en dat die jongens misschien beter zouden ontwikkelen in de Championship. Er is uitgegeven om in de PL te blijven. Ze gaan kansloos degraderen. Dat zijn de feiten.Dat te naïef zijn ook zo iets dat door onze middelmatige pers en analisten al te vaak wordt herhaald. Maar Kompany heeft een stijl. Zoals iedere coach een stijl heeft. Zou nergens op slaan mocht Kompany opeens lange ballen voetbal gaan spelen. En het is ook niet dat Burnley iedere match met 10 man blind naar voor loopt. Over de transfers kan je je terecht vragen stellen, maar de filosofie van coach Kompany kan je hem imo niet verwijten. Het is de kwaliteit die het probleem is, gezien heel veel doelpunten gewoon komen uit een individuele blunder door een gebrek aan kwaliteit.
Geen idee waarom Kompany ergens in een jeugdwerking zou moeten gaan zitten trouwens.
Gaan in u ogen een Koleosha, Odobert, Trafford, … andere oorden gaan opzoeken bij degradatie dan? Denk dat de championchip net de ideale plek is voor veel spelers om verder te evolueren.En dan heb je ook nog eens de degradatie parachute. Die deze keer wel volledig zal kunnen gebruikt worden.
Dat je nu niet vastzit aan ervaren spelers met dikke contracten lijkt mij trouwens net een voordeel bij degradatie.
Ik brand hem daarvoor niet af hé, maar ik viel van mijn stoel bij de stellingen dat zijn transfers "op de lange termijn misschien wel een goeie keuze" zijn en "degradatie helemaal geen ramp hoeft te zijn".Kompany staat nog maar aan het begin van zijn trainerscarrière natuurlijk. Dat is toch ook een vak waar je in moet groeien.
Af en toe op uw gezicht gaan wegens (mogelijks) slechte beslissingen hoort bij de leercurve.
Het is achteraf ook gemakkelijk praten van "hij dat dit of dat moeten doen".
Geen idee waarom Kompany ergens in een jeugdwerking zou moeten gaan zitten trouwens.
Gaan in u ogen een Koleosha, Odobert, Trafford, … andere oorden gaan opzoeken bij degradatie dan? Denk dat de championchip net de ideale plek is voor veel spelers om verder te evolueren.En dan heb je ook nog eens de degradatie parachute. Die deze keer wel volledig zal kunnen gebruikt worden.
Dat je nu niet vastzit aan ervaren spelers met dikke contracten lijkt mij trouwens net een voordeel bij degradatie.