Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gouden tip, hang het niet teveel aan de grote klok hoeveel rijker je bent. Het hier 'anoniem' vertellen, okay. Dus ik ga ervan uit dat je dat wel al weet, maar blijf er voorzichtig mee.
Je zegt het zelf in je vorige reply, vooral ivm exacte bedragen niet teveel gaan rondbazuinen en luid roepen. Trekt soms verkeerd volk aan, of plots staat neef Willy veel aan de deur en heeft hij geld nodig.Ik vraag mij echt af of dat werkelijk zo een probleem is, elk dorp heeft toch wat miljonairs - en heel dat dorp weet dat toch gewoon. Bekende koppen, bedrijfsleiders etc. hebben die daar effectief last van? Ons land telt duizenden KMO's met redelijke omvang, bepaalde wijken waar voor +250k wagens op de oprit staan i.c.m. woningen +2 miljoen ...
Ik ken er een paar en ik heb geen van hen daar ooit al iets horen van zeggen, die klagen ook dat een pint op café duurder is geworden, ook al verdienen ze 20k/dag (geen grap).
. Totdat hij telkens een gloednieuwe Iphone had, op een vrij duur kot zat en tussendoor zei dat één van zijn ouders hem uitnodigde met VIP-tickets voor een Champions League match
.
.Google "trust-fund baby", is niet zo vanzelfsprekend. Plus waarom maar aan 25-30j geven, dan hebben ze geld typisch minder nodig .... ?Maar even normaal.
1M/kind in etf's steken en het geven al ze 25-30jr oud zijn. Kwestie van het pas te geven als ze moeite hebben gedaan in het leven. Ipv op hun 18de te denken "ben miljonair, ik moet geen klote doen.
Ben even niet mee?Google "trust-fund baby", is niet zo vanzelfsprekend. Plus waarom maar aan 25-30j geven, dan hebben ze geld typisch minder nodig .... ?
De oefening van TS is niet eenvoudig. Het is duidelijk dat hij voldoende financieel advies krijgt (à 2% kostprijs per jaar doen die gouden zaken). Emotionele ondersteuning lijkt minder makkelijk te vinden. Heeft iemand ervaring?
Komiek is ook dat die persoon ook betaald moet worden, zoals elke coach, en zelf als die hiervoor 100kEUR pj zou vragen, is dat maar de helft van de kostprijs vh financieel advies...
Max dat je op een spaarrekening kan zetten is 250k-500K afhankelijk van de bank.10M€ op een spaarrekening zetten geeft al minimum €100.000 interest per jaar na RV dus als je wil kan je gewoon stoppen met werken en deftig leven. Maar niet meer werken lijkt me op den duur niet meer leuk dus je kan gewoon gelijk welke job doen die je wil parttime of fulltime om jou bezig te houden, desnoods een bedrijfje starten die gewoon break even draait is voldoende.