Het overwicht dat Anderlecht toen had. Daarna helaas wel te veel achteruit gekropen.Op wat basseer jij je om dat toen een verdiende voorsprong te vinden?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het overwicht dat Anderlecht toen had. Daarna helaas wel te veel achteruit gekropen.Op wat basseer jij je om dat toen een verdiende voorsprong te vinden?![]()
Je kan hemzelf geen ongelijk geven als je er altijd een vrije trap voor krijgt van de scheids...Onwaarschijnlijk voor wat die allemaal fout fluit als Henry in de buurt komt.
Die loopt tegen iedereen aan en laat zich dan vallen
Deze wedstrijd had geen winnaar verdiend. Op zich spelen we vrij volwassen en oké organisatie. Maar ook te weinig kansen.
Daar gaat inderdaad een groot verschil inzitten. En de aanvallende impulsen van Fossey die je nu mist.Vergeleken met de match tegen Club toch een heel ander Standard.
Gewoon het verschil tussen uit en thuis spelen?
Als er nu iets dat we niet hebben ist wel een commentator die het voor ons heeft lolKonden ze geen neutrale commentatoren vinden eigenlijk? Je merkt gewoon aan elke uitspraak/intonatie/opleving voor wie ze zijn.
Koop u een aboWeet er iemand ergens een stream waar ik straks naar Club kan kijken? Dazn heeft blijkbaar geen gratis proefperiode meer...
Altijd als wij door de ondergrens zakken trek ik mij op dat Genk zowaar nog erger is. Niet dat ik iets tegen Genk heb verre van maar nog een topclub die het niet meer weet. Alleen heeft genk nog een pakken betere kern dan antwerp. Verdiend hier toch echt niet te winnen. Ik weeet dat Van Crombrugge altijd onder vuur ligt bij jullie maar vandaag mag je een kaarsje branden voor hemMeer geluk dan kunde, jammer dat we op zn minst nog twee weken met onzen duits zitten..
nee bedanktKoop u een abo
Nog altijd fervent DAZN hater dus. We hadden hierover de eerste 2 speeldagen een conversatie. Ondertussen zijn we speeldag 10 en zoals ik had verwacht geen deal. Ofwel ben je tegen betaalvoetbal pur sang ofwel niet maar zo tegen dazn zijn is echt volhardend. Natuurlijk hebben ze reputatie tegen met gebeurtenissen in frankrijk en te duur aankopen maar dit gaat dan tovh over een principekwestie? Ik ben alleszins blij dat ik voor 19,99 matchen kan kijken en kan altijd opzeggen na een jaarnee bedankt
Waarom zou ik daar iets nemen? Je zegt het zelf : we zijn 10 matchen ver en ik betaal er niks voor aan hen. En toch heb ik al elke match bekeken die ik wilde bekijken online. En zo gaan er heel veel mensen zijn hoor. Bijna iedereen die ik kende die vroeger voetbal keek via Proximus of Telenet doet het alternatief nu. Hebben dat toch aan zichzelf te dankenNog altijd fervent DAZN hater dus. We hadden hierover de eerste 2 speeldagen een conversatie. Ondertussen zijn we speeldag 10 en zoals ik had verwacht geen deal. Ofwel ben je tegen betaalvoetbal pur sang ofwel niet maar zo tegen dazn zijn is echt volhardend. Natuurlijk hebben ze reputatie tegen met gebeurtenissen in frankrijk en te duur aankopen maar dit gaat dan tovh over een principekwestie? Ik ben alleszins blij dat ik voor 19,99 matchen kan kijken en kan altijd opzeggen na een jaar
Het alternatief is illigaal maar goed. Ik heb nog nooit problemen gehad.Waarom zou ik daar iets nemen? Je zegt het zelf : we zijn 10 matchen ver en ik betaal er niks voor aan hen. En toch heb ik al elke match bekeken die ik wilde bekijken online. En zo gaan er heel veel mensen zijn hoor. Bijna iedereen die ik kende die vroeger voetbal keek via Proximus of Telenet doet het alternatief nu. Hebben dat toch aan zichzelf te danken
Ik zie bij mensen die dan dazn hebben, dat ze ook klagen dat ze geregeld uitval hebben. Er is zelf iemand dat al 2 keer tijdens een match niet kon inloggen. Top die dazn
Weet er iemand een betaalbaar alternatief?
Dazn heeft blijkbaar geen gratis proefperiode meer...