Jupiler Pro League 2025-2026

Manman, dommerik. Een gelijkspel zou hier een correcte uitslag zijn imo, maar op zo'n manier rood pakken is toch ook echt dwaas.

Onwaarschijnlijk voor wat die allemaal fout fluit als Henry in de buurt komt.

Die loopt tegen iedereen aan en laat zich dan vallen

Dat hakje van hazard zonet, puur om tijd te winnen nadat de ref fluit, hoe kan dat nu GEEN geel zijn? Zeker in deze fase van de wedstrijd.

Deze wedstrijd had geen winnaar verdiend. Op zich spelen we vrij volwassen en oké organisatie. Maar ook te weinig kansen.

Al had deze wedstrijd er heel anders uitgezien als die terechte rode kaart werd gegeven. Heel zwak daar van de arbitrage.

Vergeleken met de match tegen Club toch een heel ander Standard.
Gewoon het verschil tussen uit en thuis spelen?
Daar gaat inderdaad een groot verschil inzitten. En de aanvallende impulsen van Fossey die je nu mist.

Ook wel een andere tegenstander die niet zo dominant is aan de bal t.o.v. Club. Dat ligt ons niet.

Konden ze geen neutrale commentatoren vinden eigenlijk? Je merkt gewoon aan elke uitspraak/intonatie/opleving voor wie ze zijn.
Als er nu iets dat we niet hebben ist wel een commentator die het voor ons heeft lol
Peter Morren komt klaar bij elke goal van Genk en Aster als Vanaken ne pass van 2m geeft
De Bilde zegt 90 min niks goeds over ons
Beste commentator is Gert Verheyen

Weet er iemand een betaalbaar alternatief?
Dazn heeft blijkbaar geen gratis proefperiode meer...

Laatst bewerkt:
Meer geluk dan kunde, jammer dat we op zn minst nog twee weken met onzen duits zitten..
Altijd als wij door de ondergrens zakken trek ik mij op dat Genk zowaar nog erger is. Niet dat ik iets tegen Genk heb verre van maar nog een topclub die het niet meer weet. Alleen heeft genk nog een pakken betere kern dan antwerp. Verdiend hier toch echt niet te winnen. Ik weeet dat Van Crombrugge altijd onder vuur ligt bij jullie maar vandaag mag je een kaarsje branden voor hem

Nog altijd fervent DAZN hater dus. We hadden hierover de eerste 2 speeldagen een conversatie. Ondertussen zijn we speeldag 10 en zoals ik had verwacht geen deal. Ofwel ben je tegen betaalvoetbal pur sang ofwel niet maar zo tegen dazn zijn is echt volhardend. Natuurlijk hebben ze reputatie tegen met gebeurtenissen in frankrijk en te duur aankopen maar dit gaat dan tovh over een principekwestie? Ik ben alleszins blij dat ik voor 19,99 matchen kan kijken en kan altijd opzeggen na een jaar

Nog altijd fervent DAZN hater dus. We hadden hierover de eerste 2 speeldagen een conversatie. Ondertussen zijn we speeldag 10 en zoals ik had verwacht geen deal. Ofwel ben je tegen betaalvoetbal pur sang ofwel niet maar zo tegen dazn zijn is echt volhardend. Natuurlijk hebben ze reputatie tegen met gebeurtenissen in frankrijk en te duur aankopen maar dit gaat dan tovh over een principekwestie? Ik ben alleszins blij dat ik voor 19,99 matchen kan kijken en kan altijd opzeggen na een jaar
Waarom zou ik daar iets nemen? Je zegt het zelf : we zijn 10 matchen ver en ik betaal er niks voor aan hen. En toch heb ik al elke match bekeken die ik wilde bekijken online. En zo gaan er heel veel mensen zijn hoor. Bijna iedereen die ik kende die vroeger voetbal keek via Proximus of Telenet doet het alternatief nu. Hebben dat toch aan zichzelf te danken

Ik zie bij mensen die dan dazn hebben, dat ze ook klagen dat ze geregeld uitval hebben. Er is zelf iemand dat al 2 keer tijdens een match niet kon inloggen. Top die dazn

Waarom zou ik daar iets nemen? Je zegt het zelf : we zijn 10 matchen ver en ik betaal er niks voor aan hen. En toch heb ik al elke match bekeken die ik wilde bekijken online. En zo gaan er heel veel mensen zijn hoor. Bijna iedereen die ik kende die vroeger voetbal keek via Proximus of Telenet doet het alternatief nu. Hebben dat toch aan zichzelf te danken

Ik zie bij mensen die dan dazn hebben, dat ze ook klagen dat ze geregeld uitval hebben. Er is zelf iemand dat al 2 keer tijdens een match niet kon inloggen. Top die dazn
Het alternatief is illigaal maar goed. Ik heb nog nooit problemen gehad.

Terug
Bovenaan