22u20 en de kleine roept “mag ik al opstaan?” 
Brother please haha
Gelukkig komt hij nooit uit zijn bed als wij niet zeggen van ja

Brother please haha
Gelukkig komt hij nooit uit zijn bed als wij niet zeggen van ja
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou ook niet meer als eerste thuis de trap afgaan, als ik u was...Hier gisterenavond ook weer een fantastische conversatie met de kinderen.
Oudste: papa kan dat niet.
Ik: ge zou er van verschieten wat uw papa allemaal kan. Ik kan veel hoor.
Oudste: kan je ook doodgaan?
Ik: ja dat kan iedereen he. Ooit zal dat wel eens gebeuren.
Jongste: ja, dan zijn wij rijk.
Merci he mannekes, zeg anders eens dat ge op mijn erfenis zit te wachten... Blijkbaar is er toch ergens iets blijven hangen over het gesprek met mijn madam nadat we vorige week beiden de tussenstand van ons aanvullend pensioen kregen en mijn uitkering bij overlijden voor pensioendatum een heeeeel groot stuk groter bleek te zijn dan wanneer mijn vrouw zou overlijden. Dood meer waard dan levend en blijkbaar al een paar gieren die aan het rondcirkelen zijn. Mijn vrouw ook haar redenen en ik begin zo stilaan niet meer op mijn gemak te lopen thuis...![]()
Hier gisterenavond ook weer een fantastische conversatie met de kinderen.
Oudste: papa kan dat niet.
Ik: ge zou er van verschieten wat uw papa allemaal kan. Ik kan veel hoor.
Oudste: kan je ook doodgaan?
Ik: ja dat kan iedereen he. Ooit zal dat wel eens gebeuren.
Jongste: ja, dan zijn wij rijk.
Merci he mannekes, zeg anders eens dat ge op mijn erfenis zit te wachten... Blijkbaar is er toch ergens iets blijven hangen over het gesprek met mijn madam nadat we vorige week beiden de tussenstand van ons aanvullend pensioen kregen en mijn uitkering bij overlijden voor pensioendatum een heeeeel groot stuk groter bleek te zijn dan wanneer mijn vrouw zou overlijden. Dood meer waard dan levend en blijkbaar al een paar gieren die aan het rondcirkelen zijn. Mijn vrouw ook haar redenen en ik begin zo stilaan niet meer op mijn gemak te lopen thuis...![]()

.Ik zoek trouwens ook nog iemand om mijn eten te komen voorproeven. Kwestie van de grootste risico's aan te pakken.Ik zou ook niet meer als eerste thuis de trap afgaan, als ik u was...

Ik verkies dat te horen als één Pokémon / Pokémon één zijnde #0001 Bulbasaurpapa een Pokémon

En dan nog meer punten krijgen ook.