Kids say the darndest things!

Is dat niet vooral als ze iets nodig hebben? Ik weet al hoe laat het is als ze afkomen: papaatje 😁

Nee, die chance heb ik nog. Onze jongste zei vanmorgen tijdens het knuffelen gewoon: goeiemorgen papaatje! En dan is ie gaan spelen.

Vandaag zei ik tegen de dochter "gij zijt toch schattig he". Zegt ze "schattig en knap" :laugh: .

Vandaag zat ze ook stiekem aan mijn vrouw hare Aperol Spritz te drinken toen we op het terras zaten en even met elkaar aan het babbelen waren :unsure:

Vrouw liep wat lastig. Ik zei tegen de jongste: mama is beetje lastig, wees braaf.

Jongste: van te weinig te poepen!

Teh fuq???

Wist zelfs niet wat het betekende. Had dat op school horen zeggen van de oudere kinderen.

Lagere school begot. This world is bad, mkay?

Vrouw liep wat lastig. Ik zei tegen de jongste: mama is beetje lastig, wees braaf.

Jongste: van te weinig te poepen!

Teh fuq???

Wist zelfs niet wat het betekende. Had dat op school horen zeggen van de oudere kinderen.

Lagere school begot. This world is bad, mkay?
Da’s van al die gedubde TV programma’s met Nederlands accent. Hij bedoelde dat ze geconstipeerd is.

Mijn lievelingswoord van mijn 2-jarige dochter op dit moment is ‘vliegbrommer’ (met een vinger die door de lucht vliegt begeleid door bzzzzj) wanneer we het boekje lezen van de mol met kak op het hoofd.

Op een zondagmorgen aan de ontbijttafel durven de levensvragen al eens boven te komen bij de negenjarige zoon

"papa, vind jij een boskut mooi"

"euhm, ..... wat zeg jij nu manneke"

"awel, of jij een boskut mooi vindt"

- ik val stil. Weet totaal niet wat ik hiermee moet aanvangen. Dat kan toch niet zijn dat dat manneke weet waarover hij spreekt. paniekmodus.

"euhm, hoe bedoel je"

"ma ken jij dat nu niet, een boskut, iedereen kent dat toch"

ik word nu toch echt wel wat onrustig en tienjarige zoon beslist om mee te participeren in het gesprek

"ik vind dat niet zo mooi, zo een buskut" (merk de lichtjes andere uitspraak op die ik niet meteen opgepikt heb)

begint den dienen u ook al zo een parlé uit te kramen? los van dit alles, wel al een man begiftigd met de betere voorkeuren.

"Maar jongens, over wat gaat dat hier nu !"

"wacht ik zal het tonen op internet, mag ik eens je gsm"

de interesse is te ver gewekt, geen idee wat ik te zien ga krijgen maar ik moet nu toch weten wat een boskut is...het zal toch niet...

"voila, een boskut, cool é"

zucht van opluchting: een boskut is blijkbaar een buzz cut... een of andere idiote haarsnit :crazy:

Schoonouders sprongen even binnen.

We vroegen of ze iets wouden drinken. Daarop vroegen ze "Wat hebben jullie?". Waarop de dochter antwoordt "Wij hebben alcohol". :unsure:

Ik zie onder weg een Aston Martin rijden en zeg: een auto zo duur als een huis kopen maar geen gepersonaliseerde nummerplaat, die 1000 Euro kon er niet meer vanaf zeker?

Een van de kinderen vroeg wat is een gepersonaliseerde nummerplaat?
Dus ik leg uit dat dat een nummerplaat is waar de persoon zelf kiest wat erop staat en daar 1000 euro voor betaald. En dat dat dikwijls iets grappig is of de naam of de Initialen van de persoon. Papa zou dat ook kunnen bv met MEFKE.
De jongste: ja of de naam van uw kinderen. De mijne op de voorste en die van mijn broer op de achterste

Terug
Bovenaan