The Magical Taz
Well-known member
De oplossing voor het plaatsgebrek in de kinderopvang.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oplossing voor het plaatsgebrek in de kinderopvang.

Als ik tegen die van mij "ik hou van je" zeg, zegt ze "ik ook".Gisteren mijn dochtertje: papa, ik hou zoveel van jou als van mijzelf![]()

Is dat niet vooral als ze iets nodig hebben? Ik weet al hoe laat het is als ze afkomen: papaatjeBen 2x zo groot, 4x zo zwaar en toch ben ik altijd papaatje![]()

Is dat niet vooral als ze iets nodig hebben? Ik weet al hoe laat het is als ze afkomen: papaatje![]()
Da’s van al die gedubde TV programma’s met Nederlands accent. Hij bedoelde dat ze geconstipeerd is.Vrouw liep wat lastig. Ik zei tegen de jongste: mama is beetje lastig, wees braaf.
Jongste: van te weinig te poepen!
Teh fuq???
Wist zelfs niet wat het betekende. Had dat op school horen zeggen van de oudere kinderen.
Lagere school begot. This world is bad, mkay?
Da’s van al die gedubde TV programma’s met Nederlands accent. Hij bedoelde dat ze geconstipeerd is.
Had de zoon gelijk?Ik hoop het maar betwijfel het ten zeerste.

Eigenlijk het tegenovergestelde van een boskut dus?zucht van opluchting: een boskut is blijkbaar een buzz cut... een of andere idiote haarsnit![]()