Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ffs.
Tis alsof de Belgische voetbalbond bijklust bij United.
Van Nistelrooij wordt het voorlopig (tijdelijk).

"In the past 11 years, Manchester United have had a lot of coaches and nobody has been successful in that environment," said Ratcliffe. "That says to me there is something wrong with the environment."
But a poor start to the campaign, which has seen United win just one of their past eight matches in all competitions, has forced the board to act.

Altijd al een mis-match gevonden. Zonde dat hij zijn gouden periode bij Ajax niet goed heeft geïnvesteerd.

Dat er iets mis is met de omgeving in United is ook wel al langer geweten natuurlijk.
Benieuwd of de overname iets gaat veranderen. Ik vrees dat ik tot in den treurnis toe ga moeten blijven herhalen dat er deze keer eens een lange termijn visie moet aangesteld worden. Maar je weet nooit, het kan deze keer wel eens raak zijn.

We werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.
En dan op het einde een lichte penalty.

Nu ik ga niet klagen. De punten waren nodig.
Effectief maar daarna was het ook wel weer een saai en tandloos United.

EtH werkt prima met een goede TD/SD boven hen. Maar hij had nu al zo verregaande schade aangericht met zijn erbarmelijke transfers dat het nog moeilijk was om snel uit de put te geraken. Dan moet minstens het voetbal goed zijn, zeker een beetje vermakelijk.

Wie kan tegoei overnemen? Geen idee, honestly. Conte misschien, maar die is al lang weer bezet.

Ruud mogelijks met een poging? Zal dat lukken met zo een volledig andere cultuur in de kleedkamer dan toen hij speelde? Ergens moet je ook wel wat meegaan met je tijd natuurlijk. De tijden van iedereen een normaal kapseltje en zwarte schoenen is voorbij. Betekent natuurlijk niet dat je 11 Pogba's moet hebben die Sterren Op De Dansvloer beginnen te doen met een Picasso op uw kop na elke halve goal of assist.

Nu zit je daar al snel met een hoop respectloze clowns die niet weten wat drive en overgave zijn. Zo een kadee als Sancho, dat kost dan 100M en die brengt totaal niet wat hij moet brengen, zelfs niet op training. En dan ook nog snel op zijn tenen getrapt.

Het is gewoon aan de volgende trainer om te falen. Ten Hag zijn positie was onhoudbaar, maar sinds Fergie is niemand erin geslaagd om United weer naar het niveau te brengen waar het zou moeten thuishoren.

Het is gewoon aan de volgende trainer om te falen. Ten Hag zijn positie was onhoudbaar, maar sinds Fergie is niemand erin geslaagd om United weer naar het niveau te brengen waar het zou moeten thuishoren.
dat vooral.
ik zou hem graag eens zien met die vedetten van nu, denkt dat de helft per direct hun luis vuitton sjakos mag pakken en aftrappen.

Absoluut waar, maar ook spelers waarvan je dacht dat ze toch wel een meerwaarde gingen zijn (Casemiro en Varane bijvoorbeeld) die ook gigantisch gefaald hebben.
Casemiro heeft een grote meerwaarde tbh… Maar niet voor die prijs en op dat contract.

Is de enige speler op het middenveld die met een goed succes rate in één tijd naar voor speelt, gek genoeg. Bruno is zeeeeeer wisselvallig op dat vlak. Trapt zo veel ballen de tribune in…

Casemiro heeft een grote meerwaarde tbh… Maar niet voor die prijs en op dat contract.

Is de enige speler op het middenveld die met een goed succes rate in één tijd naar voor speelt, gek genoeg. Bruno is zeeeeeer wisselvallig op dat vlak. Trapt zo veel ballen de tribune in…
Maar toch nog verre van het niveau dat hij bij Real had, niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan