Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Schoolvoorbeeld van iemand die de goeie keuze heeft gemaakt door voor een dikke zak geld ergens te tekenen 🤷‍♂️

't is altijd makkelijk om af te geven op de Musondas en weetikveel wie nog allemaal, maar een carrière kan naar de knoppen zijn nog voor ze echt begonnen is door continue blessurelast. Ik neem het dan ook niemand kwalijk dat als er een aanbod voorbijkomt waarbij ze zich gaan "begraven" voor een dikke cheque, ze er gewoon voor tekenen.

't is allemaal goed en wel als je een carrière kan uitbouwen tot je 35, maar evengoed is het voorbij op je 22..

Los van de speler Lavia trouwens, 't is kut voor hem dat hij continu hervalt en straf om zich telkens op te laden voor de revalidatie, maar je hebt het nu eenmaal niet altijd zelf in hand. Hopelijk komt het nog goed, maar als je zoveel blijft sukkelen moet de emmer op een bepaald moment toch ook gewoon vol zijn lijkt me.
Volgens Play Sports ligt het aan Chelsea en de medische staff
Ik krijg terug flashbacks van weleer; hij moet daar weg!

De medische staff kan maar hun advies geven en behandelen, en denk dat ze met James en Fofana een goed voorbeeld hebben dat ze hun best doen.
Soms ja zit je in een sukkelstraatje en kan u lichaam niet meer naar top niveau presteren

Hij kan eens te rade gaan bij Doku, die heeft zijn blessurelast toch ook grotendeels achter zich gelaten door tijdens zijn revalidaties te werken aan zijn gestel.

Volgens Play Sports ligt het aan Chelsea en de medische staff
Ik krijg terug flashbacks van weleer; hij moet daar weg!

De medische staff kan maar hun advies geven en behandelen, en denk dat ze met James en Fofana een goed voorbeeld hebben dat ze hun best doen.
Soms ja zit je in een sukkelstraatje en kan u lichaam niet meer naar top niveau presteren

Goh, bij Southampton was hij toch een stuk minder geblesseerd. Misschien dat ze bij Chelsea toch niet zo optimaal voor hem doen.

Goh, bij Southampton was hij toch een stuk minder geblesseerd. Misschien dat ze bij Chelsea toch niet zo optimaal voor hem doen.
Hij heeft daar 1 seizoen gespeeld en was ook meteen 2 maand geblesseerd aan de hamstrings, nadien heeft hij het seizoen kunnen uitdoen, dat klopt. Meteen na zijn transfer blesseerde die zich aan zen enkel op training, had zelf nog geen match gespeeld en nadien terug constant spierblessures... denk niet dat de medische staf van Chelsea daar veel aan kan doen. Die hamstring blessure komt steeds terug, en eerlijk gezegd denk ik niet dat hij nog veel hoop moet koesteren op een 'normale' carriëre, ondanks zijn leeftijd. Hij zit daar natuurlijk goed, nog 4.5 jaar contract en verdiend om en bij de 2.65 miljoen per jaar...

original.png

Nieuw klakske besteld.
Puur voor de lol maar zo gaat er toch ook wat steun naar de mensen die de protesten en dergelijke organiseren, banners laten maken,...

Palmer blijkbaar zijnen teen gebroken thuis, gestoten aan een deur 😅🤣 is er nu zeker niet bij tegen Burnley, Barça en Arsenal 😬

Weer goed weekend. Beste match van het seizoen gespeeld, al was Spurs ook wel héél zwak.
Pijnlijk voor Spurs dat net Eze een hattrick maakt.

Volgende week Chelsea - Arsenal 👀
En nu midweek tegen Bayern.

Terug
Bovenaan