Volgens Play Sports ligt het aan Chelsea en de medische staffSchoolvoorbeeld van iemand die de goeie keuze heeft gemaakt door voor een dikke zak geld ergens te tekenen
't is altijd makkelijk om af te geven op de Musondas en weetikveel wie nog allemaal, maar een carrière kan naar de knoppen zijn nog voor ze echt begonnen is door continue blessurelast. Ik neem het dan ook niemand kwalijk dat als er een aanbod voorbijkomt waarbij ze zich gaan "begraven" voor een dikke cheque, ze er gewoon voor tekenen.
't is allemaal goed en wel als je een carrière kan uitbouwen tot je 35, maar evengoed is het voorbij op je 22..
Los van de speler Lavia trouwens, 't is kut voor hem dat hij continu hervalt en straf om zich telkens op te laden voor de revalidatie, maar je hebt het nu eenmaal niet altijd zelf in hand. Hopelijk komt het nog goed, maar als je zoveel blijft sukkelen moet de emmer op een bepaald moment toch ook gewoon vol zijn lijkt me.
Ik krijg terug flashbacks van weleer; hij moet daar weg!
De medische staff kan maar hun advies geven en behandelen, en denk dat ze met James en Fofana een goed voorbeeld hebben dat ze hun best doen.
Soms ja zit je in een sukkelstraatje en kan u lichaam niet meer naar top niveau presteren

is er nu zeker niet bij tegen Burnley, Barça en Arsenal 
weekendje Birmingham.
al de 4e maandag match