Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

viaplay dat kost (als je voor een jaar neemt) 14.92 per maand. dat lijkt me wel interessant, is Nederlands maar volgens mij kan je dat ook gewoon in BE kijken? staat alleszins bij dat het in de hele eu zou moeten werken.

Waarom wordt deze 1-2 van Dorgu niet afgekeurd? :unsure: Die raakte de bal toch met de arm of heb ik me nu zo laten leiden door Joos?

Edit: Nee hoor, zelf nog eens gekeken en raakt 'm duidelijk met de arm ...

Waarom wordt deze 1-2 van Dorgu niet afgekeurd? :unsure: Die raakte de bal toch met de arm of heb ik me nu zo laten leiden door Joos?

Edit: Nee hoor, zelf nog eens gekeken en raakt 'm duidelijk met de arm ...
Trekt zijn arm duidelijk weg, niets aan.

Trekt zijn arm duidelijk weg, niets aan.
Maakt niet uit hè, het reglement is toch duidelijk daaromtrent. Als er één ding is dat niet voor interpretatie vatbaar is met die al handsregels, is het dat wel. Doelpuntmaker raakt de bal met de hand/arm = ongeldig doelpunt.

Maakt niet uit hè, het reglement is toch duidelijk daaromtrent. Als er één ding is dat niet voor interpretatie vatbaar is met die al handsregels, is het dat wel. Doelpuntmaker raakt de bal met de hand/arm = ongeldig doelpunt.
Maar ben je 100% zeker dat hij hem raakt? :p tegen zijn bil wel maar hand… denk van niet

Ik gun Arsenal de titel nooit, laat dat duidelijk zijn. Maar dat United hier ff komt winnen, das toch gewoon trollen. Om dan wsl volgende weken te verliezen tegen Fulham en Spurs... incroyable... wel goed voor de competitie ntl

Maar ben je 100% zeker dat hij hem raakt? :p tegen zijn bil wel maar hand… denk van niet
Mij leek het toch vrij duidelijk na het terugkijken dat die bal z'n arm raakte.

Ik lees nu dat de VAR aangaf dat het z'n heup was, dus zou het graag nog eens willen terugkijken maar ik vind voorlopig geen beelden behalve nietszeggende foto's.

Ik gun Arsenal de titel nooit, laat dat duidelijk zijn. Maar dat United hier ff komt winnen, das toch gewoon trollen. Om dan wsl volgende weken te verliezen tegen Fulham en Spurs... incroyable... wel goed voor de competitie ntl
En wij winnen op newcastle, dus blijft spannend idd.

Eerste half uur alles onder controle, daarna blunder van Zubimendi en gans de match is precies om zeep.
Helpt ook niet dat die 2 ander goals van United echt uit de lucht kwamen vallen ook. Mooie goals, daar niet van.
Hands of niet maakt eigenlijk geen fuck uit. Hadden dit nooit uit handen mogen geven.

De competitie blijft wel spannend zo :laugh:

3-1 winst.
En zowaar een ploeg die er voor gaat.
Een tevreden mens, nu nog wat sfeer en een deftig stadion en het was een top trip geweest.

Heb toch de indruk dat het beter loopt zonder Paqueta dus verkopen die handel aan Flamengo.
Summerville begint eindelijk zijn vorm terug te vinden na die blessure. En Fernandes komt door ontbreken van Paqueta meer tot zijn recht.

Wat een goal ook van Fernandes.

Niet helemaal Premier League, maar Clement 0-5 gewonnen met Norwich op West Brom. Staat ondertussen ook uit de degradatiezone.

Toch mooi wat die altijd op korte termijn presteert.
En alweer gewonnen. Deze keer tegen de leider (Coventry).
Hij is bij de fans al ne 'halfgod' geworden. :tongue:

Enkele weken terug heeft hun beste speler (Josh Sargent) een transfer geforceerd naar de MLS maar heeft Clement dat heel goed opgevangen.
Eigenlijk een goeie zet van Clement om voor Norwich te kiezen

Terug
Bovenaan