Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trekt zijn arm duidelijk weg, niets aan.Waarom wordt deze 1-2 van Dorgu niet afgekeurd?Die raakte de bal toch met de arm of heb ik me nu zo laten leiden door Joos?
Edit: Nee hoor, zelf nog eens gekeken en raakt 'm duidelijk met de arm ...
Maakt niet uit hè, het reglement is toch duidelijk daaromtrent. Als er één ding is dat niet voor interpretatie vatbaar is met die al handsregels, is het dat wel. Doelpuntmaker raakt de bal met de hand/arm = ongeldig doelpunt.Trekt zijn arm duidelijk weg, niets aan.
Maar ben je 100% zeker dat hij hem raakt?Maakt niet uit hè, het reglement is toch duidelijk daaromtrent. Als er één ding is dat niet voor interpretatie vatbaar is met die al handsregels, is het dat wel. Doelpuntmaker raakt de bal met de hand/arm = ongeldig doelpunt.
tegen zijn bil wel maar hand… denk van nietMij leek het toch vrij duidelijk na het terugkijken dat die bal z'n arm raakte.Maar ben je 100% zeker dat hij hem raakt?tegen zijn bil wel maar hand… denk van niet
En wij winnen op newcastle, dus blijft spannend idd.Ik gun Arsenal de titel nooit, laat dat duidelijk zijn. Maar dat United hier ff komt winnen, das toch gewoon trollen. Om dan wsl volgende weken te verliezen tegen Fulham en Spurs... incroyable... wel goed voor de competitie ntl

Je hebt nog DCL!26 punten op mijn bank laten zitten in de fpl![]()
En alweer gewonnen. Deze keer tegen de leider (Coventry).Niet helemaal Premier League, maar Clement 0-5 gewonnen met Norwich op West Brom. Staat ondertussen ook uit de degradatiezone.
Toch mooi wat die altijd op korte termijn presteert.

Die heeft zonet de 0-3 voorkomen.En diene chalobahmannekes lief