SomeDude
Banned
Dan volg jij het brede wielrennen toch niet echtIk zou echt eens willen weten hoeveel nullen er ondertussen op die contractdeal met RB staan. Enorme exposure in een sport waar ze voor de rest bijna niet aanwezig waren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan volg jij het brede wielrennen toch niet echtIk zou echt eens willen weten hoeveel nullen er ondertussen op die contractdeal met RB staan. Enorme exposure in een sport waar ze voor de rest bijna niet aanwezig waren
Heeft het specifiek over wielrennen op de weg...Dan volg jij het brede wielrennen toch niet echt
Freddy had zelfs Champagne in zijn drinkbus voor de laatste kms.. dat is toch het verhaal..Ik weet enkel dat Freddy veel meer water kan drinken dan Wout...
Ik vrees dat Wouts eerste opdracht toch gaat zijn om Roglic en Vingegaard bij te staan. Als 1 van die twee iets voorheeft, lijkt het me al mission impossible voor Van Aert.En wat denken jullie van de kasseirit voor vandaag? Gaat Wout door op zijn winners elan van gisteren.. of zal Vdp eens winnen? Ben benieuwd alvast..
Dan had Quick-Step wel eerst Jumbo/Ineos moeten aftroeven in de aanloop, of zich er op zen minst tussen moeten wringen... als Alaphilippe daar gisteren had opgedraait in 8-9ste stelling dan hangt hij er boven ook niet meer aan hoor. Je rijdt niet zomaar even 20-25m dicht als de gas volledig open gaat. Om het met Van Aert zijn woorden te zeggen "Je kan niet harder rijden dan hard".Die etappe van gisteren was eigenlijk ook wel een kolfje naar de hand van Alaphilipe, met hem erbij zou het wel anders geweest zijn.
Daar zijn toch andere renners in zijn ploeg voor zoals Van Hooydonck, Laporte en Benoot.. om Roglic en Vingegaard bij te staan? Ik zou het ergens onbegrijpelijk vinden dat Wout VA vandaag moet knechten in een rit die hem zeer goed ligt en dan nog eens in deze topvorm. Als je in vorm bent moet je oogsten.Ik vrees dat Wouts eerste opdracht toch gaat zijn om Roglic en Vingegaard bij te staan. Als 1 van die twee iets voorheeft, lijkt het me al mission impossible voor Van Aert.
Ik zag hier heel wat mensen beweren dat hij geen bergetappe gewonnen heeft. Daar reageerde ik voornamelijk op.De stelling was of hij de beste allrounder was. Ik zou zeggen ja. Jij maakt er een andere discussie van.
Daar zijn toch andere renners in zijn ploeg voor zoals Van Hooydonck, Laporte en Benoot.. om Roglic en Vingegaard bij te staan? Ik zou het ergens onbegrijpelijk vinden dat Wout VA vandaag moet knechten in een rit die hem zeer goed ligt en dan nog eens in deze topvorm. Als je in vorm bent moet je oogsten.
Van Aert zijn wiel plooide ook dubbel in Roubaix hé. Als het enkel Laporte is daar tekenen ze onmiddelijk voor bij Jumbo.
www.cyclingnews.com
Mogelijk lag VDP idd te slapen, maar je voelde toch al aankomen dat er iets stond te gebeuren op die puist
Is er trouwens een chrono genomen van wie waar bovenkwam op dat côteje ?

Makes sense... in Roubaix waren het in beide gevallen pinch flats waardoor ze op een paar seconden tijd gewoon op de velg rijden die dan die klappen niet kan verdragen.![]()
Jumbo-Visma switch to tubeless for Tour de France cobbles following wheel collapse incidents
Team keen to avoid a repeat of the Paris-Roubaix incidents, where two tubular wheels collapsed after punctureswww.cyclingnews.com
Ze rijden deze rit tubeless, in de hoop om geen enkel wiel te plooien. Officieel moet WVA ook knechten.
Dit lijkt mij toch wel fake news... Roglic die als 75ste opdraait??? Roglic zat volgens mij gewoon bij die 5-6 Jumbo's die in de eerste 10 opdraaide of heb ik dat zo slecht gezien? Volgens mij bleef Roglic op het wiel van Thomas zitten toen die paste.Niet exact, wel deze doorgestuurd gekregen via whatsapp (dus heb geen bron)
Roglic 2de snelste
Hij sprak van sport.Heeft het specifiek over wielrennen op de weg...
Hij sprak van sport. Wegwielrennen is een sport. Je leest erin wat je wil lezen. Hij zal zelf moeten toelichten wat hij precies bedoelde.Hij sprak van sport.
De weg is daar slechts een tak van
Dit lijkt mij toch wel fake news... Roglic die als 75ste opdraait??? Roglic zat volgens mij gewoon bij die 5-6 Jumbo's die in de eerste 10 opdraaide of heb ik dat zo slecht gezien? Volgens mij bleef Roglic op het wiel van Thomas zitten toen die paste.
Of Roglic piekt - mede door zijn iets oudere leeftijd - later in de Tour, want bij deze ritten verlies je amper tijd, goed wetende dat er nog een fris peloton zal jagen.Wat wel goed om zien is, is dat Vingegaard Roglic eraf kan rijden. Dat wil misschien zeggen dat Roglic niet zo goed is als vroeger maar volgens mij zegt dat vooral dat Vingegaard nog beter is geworden.
.