Tour de France 2022

Martin eruit (covid) , Guerreiro eruit ("ziekte") en inderdaad ook Asgreen (toch echt vreemd dat ze die hebben laten starten, maar Alaphilippe niet terwijl die eigenlijk vrij fit leek op het Frans kampioenschap).

Ik heb echt schrik voor die verplichte testen morgen. Als ge nu ziet dat Martin opeens naar huis moet terwijl die gisteren nog goed voor de dag kwam en nog 14e stond. Ik bid echt dat Pogacar en/of die Jumbo's en Ineos'en zeker niet getroffen worden. Mannen als Yates, Uran en Vlasov hebben op dat moment nu wel zekerheid dat ze er niet gaan uitmoeten want ze hebben net COVID gehad.
Ja kan de tour nog vreemd laten verlopen.

Mannen als Yates, Uran en Vlasov hebben op dat moment nu wel zekerheid dat ze er niet gaan uitmoeten want ze hebben net COVID gehad.
Een vriend van mij had 3x Covid op een jaar tijd. 2x zelfs binnen de 2 maand tijd. Eerst via het werk, daarna via zijn kinderen.
Van positief naar negatief naar terug positief op vrij korte tijd.
Dus waarom hebben die mannen dan zekerheid?

Nu is het wel zo, dat de ploeg iemand die positief test, niet langer verplicht naar huis moeten sturen, de regels zijn een beetje versoepeld.

Rijd die mee? Ik heb die nog niet gezien 😅
Ik wist het ook niet (meer), tot ik een interview zag vandaag waarin hij meldt dat hij graag een keertje wil aanvallen (en winnen).

Een vriend van mij had 3x Covid op een jaar tijd. 2x zelfs binnen de 2 maand tijd. Eerst via het werk, daarna via zijn kinderen.
Van positief naar negatief naar terug positief op vrij korte tijd.
Dus waarom hebben die mannen dan zekerheid?

Nu is het wel zo, dat de ploeg iemand die positief test, niet langer verplicht naar huis moeten sturen, de regels zijn een beetje versoepeld.

2 a 3 weken geleden is wel iets anders dan 2 maand of 3x op een jaar. PCR test kan in principe zelfs even goed positief zijn omdat je het net gehad hebt.

Ach, zodra Remco of Wout winnen zijn er hier bepaalde "liefhebbers" van de sport die de vreemde noodzaak voelen zich in de vreemdste, van enige logica gespeende, hersenkronkels te wringen om die overwinningen te minimaliseren.

Hoogst amusant wel telkens weer.
Voordeel is wel dat we bij Van Aert niet kunnen spreken van een B-koers tegen Janneke en Mieke.
:unsure:

Wat doet Mcnulty trouwens mee vooraan?

Gewoon volgen en dan opt einde ofwel spurten voor de overwinning en als ze ingehaald worden kan hij nog een beetje knechten Of misschien gaat hij voor de bollen..

:)

Laatst bewerkt:
VA duidelijk opdracht gekregen niet meer voluit te gaan en straks nog even door te trekken voor Vingegaard en Roglic op de laatste beklimming.
Jungels is alleen nu. Geschke wel op komst.

Ik denk dat VA daarna gewoon te voet gaat staan en rustig zal binnenkomen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan