Dit, zie bij UAE niks verdachter dan pakweg Jumbo.Ayuso heeft gewoon te weinig basis op dit moment door zijn langdurige blessure en dan heb je dagen waar je super bent en dagen waar je minder bent. Daar moet je niet meer achter zoeken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, zie bij UAE niks verdachter dan pakweg Jumbo.Ayuso heeft gewoon te weinig basis op dit moment door zijn langdurige blessure en dan heb je dagen waar je super bent en dagen waar je minder bent. Daar moet je niet meer achter zoeken
De Giro was denk ik verplicht omdat ze daar clashen met de maglia rosa. Dus misschien hebben ze daardoor nog wel de kans om te switchen?Ik denk dat EF niet meer mag. Was er geen regel dat je slechts 1maal van shirt mag veranderen?
Je mag 3 keer wisselen per jaar.Ik denk dat EF niet meer mag. Was er geen regel dat je slechts 1maal van shirt mag veranderen?
Van Gils zal wel eens top-10 rijden in Baskenland of een andere heuvelachtige etappe zeker?
Ja dat is ook eigenlijk een debiele selectie. Stage hunters, maar van de 2e rang.Lars van den Berg![]()
David Gaudu![]()
Kevin Geniets![]()
Stefan Küng![]()
Olivier Le Gac![]()
Valentin Madouas![]()
Quentin Pacher![]()
Thibaut Pinot![]()
Voor FDJ overigens.
Hier had je toch gerust Demare in kunnen passen hé, met 1 leadout. In plaats van Van den Berg en Le Gac bv. Ik snap die keuze echt niet, die zijn nu in 8 etappes compleet nutteloos.
Wel tof om Campenaerts in de Tour te zien. Domme aanvallen of niet, goed te zien dat hij heel goed teruggekomen is van zijn zware blessure.

Was daar een twijfel over dan?
Hij heeft nog maar net nipt de bergtrui niet gewonnen in de dauphine.
De Tour de France, waar hier en daar over gesproken werd, is dus niet aan de orde. “Voor het seizoen was het 100% zeker dat ik de Tour niet ging rijden. Tijdens mijn revalidatie heb ik er wel aan gedacht. Als ik nog een week of drie vroeger op hoogtestage kon vertrekken, zou de Tour een realistisch doel geweest zijn. Na het opstarten van mijn sessie bij de kinesist was het redelijk duidelijk dat het vertrek naar hoogte moest worden uitgesteld. Vandaar dat mijn doel ook uitrijden is in de Dauphiné. De Tour lijkt geen goed idee. Voor mij niet, maar ook niet voor de ploeg.”
Goeie vraag eigenlijk, maar is dit wel iets wat je op voorhand kan voorspellen? Movistar staat nu niet meteen bekend voor hun rationele beslissingen en voorspelbaarheid.Iemand die iets weet van M. Jorgenson zijn ambitie voor de tour ?
Ik vermoed dat die wel een klein beetje zijn eigen gang mag gaan en niet hoeft te knechten voor Mas (aangezien Mas zelf niet top zit) ?