Ik dacht dat Lampaert zondag zei dat ze maandag zouden bekend maken?Duurt wel erg lang voor de selectie bekend te maken bij Soudal-QS. Mss harde knopen om door te hakken? Merlier vs Jakobsen. Remco?
Een mens mag dromen/hopen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat Lampaert zondag zei dat ze maandag zouden bekend maken?Duurt wel erg lang voor de selectie bekend te maken bij Soudal-QS. Mss harde knopen om door te hakken? Merlier vs Jakobsen. Remco?
Een mens mag dromen/hopen![]()
Maandan of dinsdag was het toch dat ze zouden bekend maken en we zijn nu pas dinsdag.

Mss harde knopen om door te hakken? Merlier vs Jakobsen.
Laporte gaat zelf sprinten heWho cares. Sprint duels zijn passé. Met de kwalitatieve lead outs van Van Poppel, Van der Poel, Laporte, De Buyst,... Gaan we al een paar honderd meter eerder kunnen smullen denk ik!
de Dauphiné ni gezien? 
Jammer, toch een beetje een one trick pony op dat vlak. Laat opnieuw de Tour de Wallonie schieten. Onbegrijpelijk.Tadej voor de Tour.
De vraag is: Gaat Cavendish het record van Eddy kunnen breken? Zou wel straf zijn op zijn 38 om nog een sprint te winnen...Who cares. Sprint duels zijn passé. Met de kwalitatieve lead outs van Van Poppel, Van der Poel, Laporte, De Buyst,... Gaan we al een paar honderd meter eerder kunnen smullen denk ik!
Alaphilippe zal wel sowieso ergens nog 2 tandjes extra moeten gevonden hebben want anders gaat het sowieso maar weinig worden.Maandan of dinsdag was het toch dat ze zouden bekend maken en we zijn nu pas dinsdag.
Enige vraag teken misschien is Alaphilippe die was blijkbaar ziek op het NK of moest toch allezins heel vroeg lossen en opgeven een week voor de start is dat niet echt veel belovend. Die was normaal met Jakobsen de leider die voor ritten moest gaan. Zonder Alaphilippe gaat QS in veel ritten niet te zien zijn.
In Giro won hij toch ook een rit en dat hadden er misschien wel 2 kunnen zijn als hij daar niet gevallen was in die 1ne rit.De vraag is: Gaat Cavendish het record van Eddy kunnen breken? Zou wel straf zijn op zijn 38 om nog een sprint te winnen...
Alaphilippe was toch goed in de Dauphiné? 1 rit gewonnen, 1 rit 2de en 10de in het algemeen klassement. Het leek toch alsof hij terug rondreed zoals vroeger![]()
Ja maar op andere momenten vond ik hem dan misschien toch wat te vroeg passen, misschien bewust dat is altijd moeilijk in te schatten. Maar ik maak misschien de fout van teveel te vergelijken met die Tour van 2019.Alaphilippe was toch goed in de Dauphiné? 1 rit gewonnen, 1 rit 2de en 10de in het algemeen klassement. Het leek toch alsof hij terug rondreed zoals vroeger![]()
Tis alsof ze de kaarten zo willen schudden dat Van Aert na 2 dagen al zoveel punten heeft dat hij wel bijna voor groen móet gaanRit 2 wordt als 'vlakke rit' gecatalogeerd en duw 50 punten voor de winnaar![]()

Podia Tour de France sinds 2008
Ken jij alle renners die sinds 2008 op het Tourpodium stonden?www.sporcle.com
Kan je al wat oefenen