Ik denk dat het bij Kelderman en Benoot op was. Zij hadden al veel gegeven daarvoor. Zat Kuss hier trouwens niet bij?
Kuss is in de groep erachter binnengekomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het bij Kelderman en Benoot op was. Zij hadden al veel gegeven daarvoor. Zat Kuss hier trouwens niet bij?
Hoezo? Toch 2 leuke ritten gehad. Een mooie start van de Tour zou ik zeggen.Tour de Farce.
Qua boni's is het gewoon gelijk hè. Hij zou er dan 4 verliezen, terwijl Pogacar er nu ook gewoon 4 heeft gepakt in de eindsprint. En dan mag hij nog van geluk spreken dat Lafay vooruit blijft of hij pakte er 6 tov Vingegaard.
En je weet trouwens nooit van er gebeurd in een sprint met twee hè.
Ik kan het ook ergens begrijpen hoor, maar ik ben er van overtuigd dat er veel andere kopmannen gewoon zouden meegaan ook al weten ze dat de kans groot is dat ze de sprint verliezen van Pogi.
Oke dat klopt, maar dan had hij wel effectief moeten rijden ipv nu in de groep mee te glijden, dus er was weinig voordeel uit te halen. En met van Aert in de groep erachter, het is al bij al gewoon logisch.Qua boni's is het gewoon gelijk hè. Hij zou er dan 4 verliezen, terwijl Pogacar er nu ook gewoon 4 heeft gepakt in de eindsprint. En dan mag hij nog van geluk spreken dat Lafay vooruit blijft of hij pakte er 6 tov Vingegaard.
En je weet trouwens nooit van er gebeurd in een sprint met twee hè.
Ik kan het ook ergens begrijpen hoor, maar ik ben er van overtuigd dat er veel andere kopmannen gewoon zouden meegaan ook al weten ze dat de kans groot is dat ze de sprint verliezen van Pogi.

Ja tuurlijk, 2 heel fijne winnaars. Ik had het op de Jumbo farce :]Hoezo? Toch 2 leuke ritten gehad. Een mooie start van de Tour zou ik zeggen.

Hey Wout! Zin in een interview !?
![]()
Zijn stilte zegt genoeg: Wout van Aert vertrekt zonder woorden en slaat autodeur toe | sporza
No comment. De ontgoocheling is compleet. Wout van Aert was misschien wel de topfavoriet voor de ritzege, maar moest zich toch neerleggen bij een tweede plek. Veel zin in een babbeltje met de pers had Van Aert duidelijk ook niet. Bekijk hieronder de beelden.sporza.be

Wat een brol titel toch weer."en slaat autodeur toe", ja want die deur lag er bijna uit hé man man![]()
Idd vinnegaard lelijke coureur
Benoot zijn koersintelligentie was toch ook niet top. Rijdt als een gek het gat dicht op Bilbao om dan leeggereden af te zakken naar de laatste positie. Waarna van aert zelf een paar keer mag gaan reageren.Vingegaard kan je niets verwijten vind ik, die zit met zijn gedachten bij geel. De teamleiding en Kelderman dan weer 100% wel, beiden ontbrak koersintelligentie
Is natuurlijk ook gewoon het nadeel om bij zo'n klassementsploeg te rijden hè. Geef Wout een Tourploeg die constant in zijn dienst kan rijden en die had misschien al dubbel zoveel ritten gewonnen in zijn hele Tour-carrière.
Sú-per standaard toch?Het is toch ook best triestig dat Vingegaard niet eens wou overnemen daar in het zog bij Pogacar. Ergens begrijpelijk hè, maar toch. Lelijke coureur.
De denk écht niet dat Vingegaard wakker ligt van wat 2 Belgen op pensioenleeftijd vinden...De sfeer bij UAE vs Jumbo zal ook totaal verschillend zijn. Tophelper Yates in geel, Pogacar helemaal blij vs Jumbo zonder zege tot 2x toe en Vingegaard die (in de pers) verweten wordt.