Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het dan al zover zijn? Of zouden ze na gisteren iets hebben gehad van: "ga al maar gerust, dan ben je zeker op tijd"?

En was ook al voor de rit opgenomen. Job done, vertrekt maar..In een filmpje op Twitter zegt hij zelf dat Sarah aangaf dat het tijd werd om naar huis te komen…
Daar kan je inderdaad over speculeren. Van Aert kan hier op zen Leekens vertrekken, met 90% van het werk gedaan. Met deze voorsprong maakt zijn aanwezigheid totaal geen verschil meer, de knechten die ze nog hebben zijn meer dan capabel om het werk af te ronden als het nog nodig zou zijn en voor eigen rekening zijn het het hooguit nog een paar kleine kansjes. De kans dat hij 1 van die nog resterende etappes zou gewonnnen hebben was eerder klein, dan kan je beter u gerief pakken en naar huis gaan in zijn privé situatie.De Tour is binnen dus hij met een gerust hart naar huis. Ik vraag mij af of hij ook zou naar huis zijn geweest als Pogacar nog op pakweg 30 seconden stond.
Vingegaard zal ook niet jaar na jaar een perfecte voorbereiding en tour kunnen rijden maar hij heeft nog veel jaren als wielrenner dus de kans is niet klein dat hij nog eens wint.Zien jullie Jonas nog 4 keer de Tour winnen gelet op zijn prestaties en zijn team? Met Pogacar, Evenepoel, Ayuso, Rodriguez, etc heb je een hoop getalenteerde jongere renners, maar het verschil wordt precies alleen maar groter tussen Jonas en de rest.
Van Froome dachten we ook dat die het record ging breken, tot het plots gewoon niet meer ging en in 2021 dachten we dan weer dat Pogi op weg was om een lange, lange reeks neer te zetten. Dus de toekomst is natuurlijk geweldig onvoorspelbaar.

Blijkbaar een goede glazenbol.. wie zegt dat Vingegaard volgend jaar evengoed is als dit jaar? Wie zegt dat Remco al op zijn toppunt zit? Enzovoorts...Pogacar verliest dus nog meer dan 4 minuten.
Los of Pogacar iets mankeert maar week 3 is wel in Vingegaard zijn voordeel. Hij presteert precies een pak beter dan de afgelopen weken.
Met alle respect maar als ik dit zie dan vraag ik mij oprecht af wie hier weerwoord aan kan bieden. Remco met alle respect gaat dat niet kunnen, laat staan dat zijn ploeg sterk genoeg is om hem in de positie te brengen dat hij kan proberen.
Nóg 4 na deze (voor 6 in totaal) of 4 met deze bij (voor 5)? Ik zou zeker geen geld inzetten tegen Vingegaard voor 5 stuks maar we hebben met zowel Froome als Bernal recent gezien hoe snel het evengoed gedaan kan zijn. Bernal kan je nog het voordeel van de twijfel geven maar eerlijk gezegd zou ik wel geld durven inzetten op dat Bernal nooit nog top 3 in de Tour rijdt.Zien jullie Jonas nog 4 keer de Tour winnen gelet op zijn prestaties en zijn team? Met Pogacar, Evenepoel, Ayuso, Rodriguez, etc heb je een hoop getalenteerde jongere renners, maar het verschil wordt precies alleen maar groter tussen Jonas en de rest.
Van Froome dachten we ook dat die het record ging breken, tot het plots gewoon niet meer ging en in 2021 dachten we dan weer dat Pogi op weg was om een lange, lange reeks neer te zetten. Dus de toekomst is natuurlijk geweldig onvoorspelbaar.
Van Contador dachten we hetzelfde, tot Froome er plots kwam.Vingegaard zal ook niet jaar na jaar een perfecte voorbereiding en tour kunnen rijden maar hij heeft nog veel jaren als wielrenner dus de kans is niet klein dat hij nog eens wint.
Froome had precies ook minder concurrentie buiten zijn eigen team![]()
Er was 0,000000000001% kans dat Contador niet zou winnen.Van Contador dachten we hetzelfde, tot Froome er plots kwam.
Volgens mij heb je ergens een melding opgezet wanneer er iemand iets zegt over Remco.Altijd weer die sneer naar Remco.. is dat nodig?
A propos --> Waar zat uw held Vdp trouwens.. zakt er elke dag compleet door bergop. Nu ja vandaag, morgen en zondag kan hij nog eens superknecht spelen voor Philipsen in de lead-out. Zijn nieuwe 9 to 5 job tegenwoordig
..
.Hoe ga je een anti-Vingegaard parcours bouwen? Je kom moeilijk nóg minder tijdritten inlassen. Je kan wel voor biljartvlakke tijdritten opteren maar ook daar gaat Vingegaard nauwelijks tijd verliezen, zeker als je tijdritten niet in de eerste week propt.Het is soms moeilijk om iets voor te stellen, tot het echt gebeurt, of er iemand nieuw op het toneel.
Met deze status quo, en als Vingegaard geen ernstige ongelukken tegenkomt, dan zie ik hem volgend jaar nog eens winnen. Maar nog een jaar verder is al twijfelachtig voor me.
Evenepoel zou ik nu ook iets minder dan Pogacar (in normale tourvorm) inschatten. Ik kan op dit moment Remco zien op een derde plaats in Parijs, maar niet hoger, wat nog altijd een prachtprestatie is. Maar Evenepoel zelf is ook een echte perfectionist.
Dan lijkt me het tour-parcoursontwerp een factor dat in de toekomst optioneel roet in het eten van Vingegaard/TJV gooit. Als de organisators willen, kunnen ze tot op een bepaalde hoogte proberen een 'anti-Vingegaard' parcours op te stellen.
Of wat zij denken dat een evenwichtige strijd oplevert, want als het evenwicht zoek is, dan is spanning ook weg.
Het gaat denk ik niet zo zeer over te laag inschatten. Het gaat gewoon eerder over het feit dat een carriere snel kan kantelen/voorbij kan zijn:Froome wordt door algemeen genomen wat te min ingeschat vind ik.
Werd 2e in 2012 na wiggins terwijl hij toen duidelijk beter was.
Viel er letterlijk uit in 2014 zodat nibali 1 vd zwakste Tours won in recente geschiedenis.
Won de tour in 2013, 2015, 2016, 2017 en ging nadien rechtstreeks nog ff de vuelta en de giro (2018) winnen. De tour van 2018 was dus zijn 4e grote ronde op rij en dan nog wordt hij 3e na Thomas.
In 2019 viel hij dan alles kapot net voor de tour maar ook daar was hij anders weer topfavoriet.
Ik kan allerlei knotsgekke suggesties geven. Maar de organisatoren gaan dat niet doen, omdat dit tegen het 'DNA van de wedstrijd' zou gaan. Zie inderdaad de Tourmalet of Galbier.Hoe ga je een anti-Vingegaard parcours bouwen? Je kom moeilijk nóg minder tijdritten inlassen. Je kan wel voor biljartvlakke tijdritten opteren maar ook daar gaat Vingegaard nauwelijks tijd verliezen, zeker als je tijdritten niet in de eerste week propt.
En voor de rest moet je dan eigenlijk al overal het echte hooggebergte beginnen mijden... dat kan je ook moeilijk doen. Zonder een Tourmalet of een Galibier is zo'n Tour gewoon niet af. Wel kunnen ze de Tour ritten minder last maken, ritten met minder hoogtemeters. Meer vlakkere ritten met aan het einde 1 niet te lange klim (5-6-7km).
Vingegaard is redelijk well-rounded, heeft eigenlijk quasi geen zwakke plekken voor zover ik de voorbije 2 jaar gezien heb. Ze mogen dus proberen maar net als ze er niet in slagen van een Fransman plots Tour contender te maken door het parcours te tweaken gaan ze ook niet plots Vingegaard zijn kansen fnuiken.