Pieterjan94
Well-known member
Lekker mohoric! Lekker palmareske ook al intussen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben al blij dat er niemand is omvergereden vandaag door één van hun moto's of otto's. Maar is vooral amateurisme van zijn ploeg hoor.Het is toch wel erg dat in de grootste koers van het jaar de neutrale wagen van Shimano niet weet wie met welke pedalen rijdt.
Zo moeilijk is het toch niet om alle ploegen af te gaan. 9 man weg, die 9 hun "profiel" bovenhalen. Pollit ketting over, shimano pedalen, grootste framemaat dat we hebben.
Wat een amateurisme.

Je kan gokken dat ze uiteindelijk gegrepen worden. Uiteindelijk is het enkel Pedersen die baalt dat hij niet mee was denk ik.Ik begrijp dus echt niet dat op de moment dat Mohoric en Asgreen gaan, dat sommige dat gewoon laten begaan.
En nog zicht op een 5de. Dat VWA wat met bidons zit te smijten was ook niet echt een goede beurt. Pog incasseert het ten minste als een kampioen. Maar goed: die heeft dan ook geen echte "pech" gehad.Philipsen manneken... klein kind. Hoe kunde u zo gedragen als ge al 4 focking ritten (en groen) gewonnen hebt???
Als Vingegaard deze nacht ziek wordt en morgen niet meer kan starten, wint hij dan de Tour (en dus de gele trui)?Ik vraag me eigenlijk af: als hij nu uitvalt owv. ziekte ofzo, heeft hij dan nog altijd het groen, gezien het mathematisch al binnen is? Logischerwijze uiteraard niet, maar in wezen zou het eerlijk zijn, toch in geval van overmacht.

Wat is er gebeurd/gezegd?Philipsen manneken... klein kind. Hoe kunde u zo gedragen als ge al 4 focking ritten (en groen) gewonnen hebt???
Wat is er gebeurd/gezegd?
Dat lijkt me extreem duidelijk van niet. Maar groen moet uiteraard ook Parijs halen, maar het wordt gemeten in punten, zoals je wel weet, niet in seconden.Als Vingegaard deze nacht ziek wordt en morgen niet meer kan starten, wint hij dan de Tour (en dus de gele trui)?![]()
Steekt het op de motoren, zegt dat het al 2 dagen op rij is dat ze winnen dankzij de motoren. (Heeft het voor een goed begrip over de motoren met een motor in en niet over renners met grote motoren)

Hij heeft wel niet ongelijk van die motoren, die mannen rijden daar met 9 oersterke renners goed rond en ze lopen nog uit met 3![]()
Ah ja, ik heb het fragment juist gezien.Steekt het op de motoren, zegt dat het al 2 dagen op rij is dat ze winnen dankzij de motoren. (Heeft het voor een goed begrip over de motoren met een motor in en niet over renners met grote motoren)

Wout blijft tenminste nog een klasbak voor de microfoon. Ik vind frustratie er uit laten geen probleem, dat is een deel van sport, maar het mag niet afdoen van de overwinning van anderen, en dat is bij Phlipsen wel het geval.En nog zicht op een 5de. Dat VWA wat met bidons zit te smijten was ook niet echt een goede beurt. Pog incasseert het ten minste als een kampioen. Maar goed: die heeft dan ook geen echte "pech" gehad.
Ik vraag me eigenlijk af: als hij nu uitvalt owv. ziekte ofzo, heeft hij dan nog altijd het groen, gezien het mathematisch al binnen is? Logischerwijze uiteraard niet, maar in wezen zou het eerlijk zijn, toch in geval van overmacht.
.