Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Het is toch wel erg dat in de grootste koers van het jaar de neutrale wagen van Shimano niet weet wie met welke pedalen rijdt.
Zo moeilijk is het toch niet om alle ploegen af te gaan. 9 man weg, die 9 hun "profiel" bovenhalen. Pollit ketting over, shimano pedalen, grootste framemaat dat we hebben.

Wat een amateurisme.
Ik ben al blij dat er niemand is omvergereden vandaag door één van hun moto's of otto's. Maar is vooral amateurisme van zijn ploeg hoor. ;)

Ik begrijp dus echt niet dat op de moment dat Mohoric en Asgreen gaan, dat sommige dat gewoon laten begaan.
Je kan gokken dat ze uiteindelijk gegrepen worden. Uiteindelijk is het enkel Pedersen die baalt dat hij niet mee was denk ik.

Philipsen maakt zich ook niet populair hé. Arrogant ventje toch. Renaat, José en Karl zullen hem weer beschermen zoals na het akkefietje van gisteren

Philipsen manneken... klein kind. Hoe kunde u zo gedragen als ge al 4 focking ritten (en groen) gewonnen hebt???
En nog zicht op een 5de. Dat VWA wat met bidons zit te smijten was ook niet echt een goede beurt. Pog incasseert het ten minste als een kampioen. Maar goed: die heeft dan ook geen echte "pech" gehad.

Ik vraag me eigenlijk af: als hij nu uitvalt owv. ziekte ofzo, heeft hij dan nog altijd het groen, gezien het mathematisch al binnen is? Logischerwijze uiteraard niet, maar in wezen zou het eerlijk zijn, toch in geval van overmacht.

Ik vraag me eigenlijk af: als hij nu uitvalt owv. ziekte ofzo, heeft hij dan nog altijd het groen, gezien het mathematisch al binnen is? Logischerwijze uiteraard niet, maar in wezen zou het eerlijk zijn, toch in geval van overmacht.
Als Vingegaard deze nacht ziek wordt en morgen niet meer kan starten, wint hij dan de Tour (en dus de gele trui)? :support:

Steekt het op de motoren, zegt dat het al 2 dagen op rij is dat ze winnen dankzij de motoren. (Heeft het voor een goed begrip over de motoren met een motor in en niet over renners met grote motoren)

Hij heeft wel niet ongelijk van die motoren, die mannen rijden daar met 9 oersterke renners goed rond en ze lopen nog uit met 3 :rofl:

Hij heeft wel niet ongelijk van die motoren, die mannen rijden daar met 9 oersterke renners goed rond en ze lopen nog uit met 3 :rofl:

Die 3 vooraan waren gewoon beter. VDP bv is op de sukkel door ziekte. Philipsen zit meer met zijn handjes te zwaaien dan te rijden dan is het niet zo abnormaal dat die 3 vooraan weg blijven. Er zat trouwens ook gewoon een motor voor die groep van 9 net als er eentje voor het peloton zit.

Steekt het op de motoren, zegt dat het al 2 dagen op rij is dat ze winnen dankzij de motoren. (Heeft het voor een goed begrip over de motoren met een motor in en niet over renners met grote motoren)
Ah ja, ik heb het fragment juist gezien.

Kleuter.

En dan nu bij Maarten: "ik ga me daar niet over uitlaten" :rofl:

Net zoals bij een keeper in het voetbal moet er toch een speciaal kronkeltje tussen de oren zitten om een topsprinter te zijn precies. Wat een triestig figuur is dat geworden op enkele weken tijd.

En nog zicht op een 5de. Dat VWA wat met bidons zit te smijten was ook niet echt een goede beurt. Pog incasseert het ten minste als een kampioen. Maar goed: die heeft dan ook geen echte "pech" gehad.

Wout blijft tenminste nog een klasbak voor de microfoon. Ik vind frustratie er uit laten geen probleem, dat is een deel van sport, maar het mag niet afdoen van de overwinning van anderen, en dat is bij Phlipsen wel het geval.

Dat kan eens gebeuren dat je iets zegt waar je spijt van hebt maar aan deze frequentie gaan de Roodhooftjes toch moeten ingrijpen hoor. Je hebt verdomme al 4 ritten en het groen op zak wat ga je liggen klagen:lol:

Campenaerts met een knipoog naar zondag in zijn interview.
Gaat hij het aandurven om op het verzet te starten zoals hij deed in DDV vorig jaar en ervan weg te kletsen ergens in de laatste ronde?
Wie weet heeft hij liggen te oefenen met zijn 'woefen' gans de Tour om finaal uit te pakken.
Kan eens langsgaan bij Vinokourov voor wat tips :coolbrows:.

Terug
Bovenaan