SnakeGodRovinin
Well-known member
Ik heb het eigenlijk voornamelijk over de geslotenheid van Jonas tegenover een veel lossere Tadej.Dat is het net, als je tegen Pogacar wil winnen dat moet je beredeneerd koersen. Vingegaard zal beter zijn in gewoon een strak tempo te rijden dan proberen snel een gat te slaan (bewijst zijn tijdrit & sprint vandaag), als je daarmee de TDF kan winnen i.p.v. 2de te worden waarom zou je het dan anders aanpakken.
Het is eigenlijk al ver gekomen dat je je anders zou moeten voordoen om geen urine of "erger" over jou te krijgen. En hoe koerst UAE dan wel aantrekkelijker dan Jumbo los van Pogacar? Ik zie niemand zoals Van Aert die regelmatig aanvalt of ritten probeert te winnen.
Een karakter mag je niet veranderen voor de koers, maar dat is hetgeen waar het publiek van houdt, desnoods speel je even mee tegen je zin.
Een deel natuurlijk de calculerende machine (van Jumbo) met zoveel overmacht als ze willen. Nu pakt dat nog goed uit, maar wat als het blijft duren?
Jumbo kan zit een beetje menselijker gedragen
.Als Vingegaard zich dicht bij Remco kan houden of zelfs voor in het klassement blijft, dan hoeft Jonas zich geen zorgen te maken over Evenepoel in de Tour volgend jaar. Zit hij op ruime achterstand én gaat de Deen ervoor, dan zou het misschien kunnen spannen.Roglic doet ook mee. Als TJV de Vuelta wint, dan hebbe ze de drie Grand Tours gewonnen in een jaar.
Vingegaard die meedoet, zou één van de redenen van TJV zijn om tegelijk ook meer data in te winnen over hoe Vingegaard zich verhoudt tegenover Remco, met het oog op de Tour van 2024?
Vingegaard + Roglic vs. Pogacar + Evenepoel? (Als Pogacar meedoet.)
Ik denk dat Vingegaard toch eerder gaat als steun voor Roglic + als backup. Als het even kan, willen ze winnen met Roglic Maar als het niet kan, dan gaan ze voor Vingegaard. (Vermoed ik.)
Jumbo heeft Vingegaard overtuigd om mee te doen, want stel dat Roglic zoals vorig jaar valt, dan kunnen ze een historische treble in de prullenbak gooien.
Anderzijds kan Vingegaard zich eens testen om in de toekomst een dubbel te realiseren, waarvan ik hoop dat Pogacar dat ook eens probeert.