Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet dat hij probeert in de vlucht te geraken, wie gaat er hem laten rijden want is normaal goed op dit type parcours.Komaan jongens geef Wout wat ruimte!
?Ik snap niet dat hij probeert in de vlucht te geraken, wie gaat er hem laten rijden want is normaal goed op dit type parcours.
Dan moet ie nooit meer aanvallen en dan zullen ze een Healy bvb ook nooit laten rijdenIk snap niet dat hij probeert in de vlucht te geraken, wie gaat er hem laten rijden want is normaal goed op dit type parcours.
Hij is ook (nog) niet in absolute hoogvorm, dus het is niet zo dat je kansloos bent als je ermee op pad gaat. Zeker in dit peloton vol toprenners.Ik snap niet dat hij probeert in de vlucht te geraken, wie gaat er hem laten rijden want is normaal goed op dit type parcours.
Laatste TDF's hebben ze hem maar zelden laten rijden hoor.Dan moet ie nooit meer aanvallen en dan zullen ze een Healy bvb ook nooit laten rijden
In geen honderd jaar vrees ik. Zeker niet in deze form.Laatste TDF's hebben ze hem maar zelden laten rijden hoor.
Maakt ook wel kans bij een sprint als ze de vlucht kunnen terugpakken.
Vorig jaar 2x mee, het jaar ervoor 3x. En maakt nooit van zijn leven kans op een sprint op zo'n aankomst als vandaagLaatste TDF's hebben ze hem maar zelden laten rijden hoor.
Maakt ook wel kans bij een sprint als ze de vlucht kunnen terugpakken.
In geen honderd jaar vrees ik. Zeker niet in deze form.
Vorig jaar 2x mee, het jaar ervoor 3x. En maakt nooit van zijn leven kans op een sprint op zo'n aankomst als vandaag

En waar rijdt Pogacar daar? En vooral het is een stuk steiler dan toen.Bekijk de finish van etappe 13 van de Giro eens opnieuw![]()
Ik heb nooit gezegd dat hij 100% zeker wint. Jullie zeggen dat hij nooit kans maakt op een aankomst als vandaag wat niet klopt.En waar rijdt Pogacar daar? En vooral het is een stuk steiler dan toen.
![]()
Jawel, met dit peleton wint ie nooit van zijn leven op zo'n aankomst. Hij heeft die explosiviteit niet om hier te winnen.Ik heb nooit gezegd dat hij 100% zeker wint. Jullie zeggen dat hij nooit kans maakt op een aankomst als vandaag wat niet klopt.
Ze laten het nu wel wat oplopen precies. Afstoppen door op kop te rijden denk ik.Ik begrijp niet goed dat Wellens daar zit te zeggen "wij gaan niet controleren (om de rit te winnen)" en dan zie je UAE nu echt geven op kop van het peloton om die vlucht zo net genoeg touw te geven om zichzelf op te knopen. Je kan ook gewoon niks zeggen of iets genre "we zullen zien hoe de koerssituatie zich ontvouwt" ipv te liegen. Je gaat mij toch niet wijs maken dat ze 2 uur geleden effectief niks gingen doen om dan nu plots te beslissen YOLO...