Hier ook nog aan het twijfelen en maar weinig zin om nog een bank erbij te nemen voor minimale 0,xx% verschillen.
Parkeren op mijn Keytrade High Fidelity rekening aan 2.55% lijkt de makkelijke oplossing maar ik vrees dat ze die rente in het komende jaar wel gaan verlagen.
Ik kan het ook overzetten naar mijn ING en daar 80% vastzetten in de promo termijnrekening...met de andere 20% wil ik wel eens een groter risico nemen.
Als je dat geld het komende jaar niet nodig hebt, is die ING termijnrekening dan niet de meest interessante vergeleken met Keytrade? Iets hoger netto rendement dacht ik (2,66%) en gegarandeerd voor een jaar terwijl er nu al banken aangeven dat ze verwachten hun rentevoeten te laten dalen.
Andere 20% met meer risico: daar is vooral de vraag welke beleggingshorizon je hebt, op 15-20 jaar kan je gerust het risico nemen van een ETF, maar als je eerder mikt op 1 of een paar jaar is het risico gewoon niet de moeite lijkt me.

. Een daling in gewone intrest heeft uiteindelijk een iets kleiner effect aangezien je nog met 1020 euro vrijstelling zit.