Welke "budget" earbuds

No_Dice

Member
Ik zou earbuds willen kopen, onder de 100€. Om te gebruiken bij joggen/fitness.
Als er degelijke buds zijn voor 50€ dan is dat ook goed natuurlijk.
Ik realiseer me dat er al een gelijkaardige post is geplaatst, maar die is toch al weer bijna een jaar oud dus imo irrelavant.

Suggesties?

Laatst bewerkt:
Nothing Ear (a) - momenteel €63,59 bij amazon.com.be (laagste prijs ooit volgens Tweakers Pricewatch)

Gebruik ze zelf al meer dan een jaar om te lopen en fietsen in alle weersomstandigheden.

Met welke gsm wil je ze verbinden? In mijn ervaring is het altijd interessanter om binnen hetzelfde merk te blijven, aangezien de integratie gewoon beter is.

Ik riek een apple gebruiker.
Mja hij heeft wel een punt.
Als je earbuds koopt en die ondersteunen bv aptx daar heb je niets aan op een iPhone want iOS ondersteund geen hi res codec.

Als je Airpods koopt mis je flat out enkele functies op android want die functies hangen samen met de integratie van de buds in iOS.

En koop je Samsung buds dan kan je ook alleen maar gebruik maken van 1 bepaalde lossless codec als je een Samsung toestel hebt.

Nu, in dit budget is dit allemaal niet van toepassing.
Zoals hierboven al aangehaald tot max 100 Euro zou ik zien voor een setje van Nothing/CMF of Sony gaan.

Ik riek een apple gebruiker.
Samsung op dit moment. Had eerst een moto G60 met samsung buds 2, die er zonder problemen mee werkte (mits extra app en nodige config). Dan geswitcht naar samsung A55 (zeker geen flagship model) en aangenaam verrast door het verschil in integratie, bv van zodra ik de case openklap zal die automatisch verbinden en een pop-up tonen met connectie en batterijstatus, als de buds geconnecteerd zijn en ik gebruik de volumeknoppen op m'n gsm zie ik een logo'tje van de buds om aan te duiden dat deze in gebruik zijn,...

Zoals gezegd, geen wereldschokkende of essentiële dingen, maar gewoon kleine accenten qua gebruikerservaring die beter uitgewerkt zijn als je hetzelfde merk voor beide gebruikt (zonder dat dit zeer exhuberante bedragen moeten zijn, gsm + oortjes was nog geen €400).

Hier ook al een paar jaar tevreden gebruiker van Jabra elite 4 oortjes. Destijd in promo bij Amazon gevonden dacht ik.

Terug
Bovenaan