@Michster Absolum demo al redelijk wat gespeeld. Fun, zeker in co op. Maar de roguelite elementen.. kweet het nog niet. Overtuigde alleszinds het minst op dat vlak.. in de demo wel.
Voorlopig qua co op toch nog zeker geen vervanger voor SoR4, Fight'N'Rage(n1 imo) of het geweldig harde Rampage Knights(enige lite uit die hoop, een must voor kind en gezin, als ge wilt ik heb nog een code voor u, gratis).
Nu ik geef wel niks om het verhaal en ervaarde dat destijds in Hades ook eerder als een hiccup dan een +punt. Mijn lites heb ik het liefst non stop gameplay. Instant.
Qua productiewaarden wel immens indrukwekkend. Komt hier waarschijnlijk binnenkort wel binnen.. eens ik Silent Hill uit heb.. en FE Engage.
Zelf kriebelt het hier wat om nog eens een fps te spelen nadat ik voor de zoveelste keer met mijn broerke Halo coop aan het spelen was. In sale, is de Master Chief Collection zijn 10euro alleen al waard voor de Firefight mode.
Max difficulty met 4 en tweaken naar uw goesting. Geweldig leuk en weinig dat er met te vergelijken valt. Als ge er maar één moet kopen, doet uzelve een plezier en in sale kost Reach 2.5euro voor nog steeds één van de beste fps campaigns en gewoon algemene co op ervaringen ooit. En dit van een notoir "Halo hater" dat nog steeds teveel tijd verspilt met op die franchise te schijten
Dus na die potjes co op firefight(vooral Gruntpocalypse met 2 getweaked als een nauwelijks te overleven survival mode) deze week toch nog eens de gratis content van Destiny 2 gechecked alvorens de Legacy Collection aan te schaffen.. en wat een twee uitersten. Qua gameplay is het echt Halo 3.0 met wat mindere ai.. maar die mmorpg elementen en dan het ergste toch, die monetisation er rond is toch iets gruwelijk lelijk.
Ik hoop dat Sony ooit Bungie weldegelijk over neemt en een volledig single purchase "director's cut" editie maakt van Destiny 2 want ik wil wel.. maar fuck it als ik al moet beginnen rekenen en plannen om een spel te spelen. Uuugh. Een dungeon key van begot 3 a 4u gameplay kost apart telkens nog eens 20euro? The fuck?
Ah well. Vanavond eens de demo van Atomic Hearts checken gezien die in de nieuwe Choice zit.