Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als die dat wil doen dan zullen toch nog de militairen de orders willen opvolgen. En dat lijkt me nu echt wel het moeilijkste van al te zijn.Mja, het lijkt absurd, maar wie gaat hem tegen houden?
Als de VS hun sterkste leger ter wereld stuurt om eventueel protest de kop in te drukken. Dan kan je als EU wat economische sancties treffen, dat is het.
Uiteraard zou het een extreme zet zijn. Als hij het wil doen, zal het toch nog niet voor dit jaar zijn vermoed ik. Eerst zien dat intern niemand hem iets kan maken. Maar daarna volgen nog 3 jaren presidentschap.
Wereldwijde boycot tegen alles wat Amerikaans is bvbVraag is wat we gaan doen als het effectief gebeurt? Es collectief kijven?
Ik werk zelf voor een Belgische brouwerij en de US is voor ons na BEFRALUX een niet te onderschatten markt... en ons bier wordt niet gebrouwen in de USA... dat gebeurd enkel bij de heel grote spelers...Veel Belgische bieren worden gewoon in Noord-Amerika gemaakt. Oa Duvel, Chouffe, alles van AB Inbev wat daar op de markt komt. Allemaal volgens Belgisch recept, maar gewoon in de VS gemaakt.
Groenland behoort wel tot de NAVO dus een Amerikaanse aanval op Groenland lijkt mij in te houden dat 1) de V.S. eruit wordt gegooid en 2) de NAVO ook de oorlog aan de V.S. dient te verklaren ter verdediging van Denemarken.Mja, het lijkt absurd, maar wie gaat hem tegen houden?
Als de VS hun sterkste leger ter wereld stuurt om eventueel protest de kop in te drukken. Dan kan je als EU wat economische sancties treffen, dat is het.
Uiteraard zou het een extreme zet zijn. Als hij het wil doen, zal het toch nog niet voor dit jaar zijn vermoed ik. Eerst zien dat intern niemand hem iets kan maken. Maar daarna volgen nog 3 jaren presidentschap.
Geloof je dat echt? Ik hoop dat wel, maar eigenlijk geloof ik dat slechts een minderheid zou weigeren en dat die orders dus gewoon gevolgd zullen worden.Maar als die dat wil doen dan zullen toch nog de militairen de orders willen opvolgen. En dat lijkt me nu echt wel het moeilijkste van al te zijn.
Rutte(Navo) wil er zich niet mee bemoeien. Die gaat liever plat op de buik voor Trump.Groenland behoort wel tot de NAVO dus een Amerikaanse aanval op Groenland lijkt mij in te houden dat 1) de V.S. eruit wordt gegooid en 2) de NAVO ook de oorlog aan de V.S. dient te verklaren ter verdediging van Denemarken.
Rutte(Navo) wil er zich niet mee bemoeien. Die gaat liever plat op de buik voor Trump.
![]()
Musk deletes claim that Stalin, Hitler didn't murder millions: 'Public sector workers did'
Musk's Sharing of the Inflammatory Social Media Post Comes Amid His Regular Posting of Memes and Jokes Related to Nazis and the Holocaust – and After the Billionaire Appeared to Make a Fascist Salute at a Trump Inauguration Rallywww.haaretz.com
Ja... eh... tsja.
Ja het was maar om te lachenDat lijkt me nu wel echt eerder een (extreem misplaatste) vorm van humor.

Het zorgt er toch ook wel voor dat ik het Belgische logge politieke systeem wat meer apprecieer. Ik heb lange tijd de waarde van stabiliteit toch wel wat onderschat.K verschiet er toch wel hoeveel macht de president heeft?
Ik denk niet dat de NAVO dan zal reageren op Amerikaanse agressie. Er zal in zo'n scenario geen militair verzet zijn tegen Amerika. De NAVO zal niets doen, ik denk eerder dat die dan gewoon zal ophouden te bestaan of een Europese tak zal komen.Groenland behoort wel tot de NAVO dus een Amerikaanse aanval op Groenland lijkt mij in te houden dat 1) de V.S. eruit wordt gegooid en 2) de NAVO ook de oorlog aan de V.S. dient te verklaren ter verdediging van Denemarken.
Hij laat veel macht zien. Maar of het effectief allemaal doorgevoerd wordt, is nog af te wachten. Veel van zijn executieve orders doorstaan de grondwettelijke toets niet en zullen teruggedraaid worden.K verschiet er toch wel hoeveel macht de president heeft?