zwarten
Well-known member
Sommige mensen zitten nu ook geen heelder dagen op fora. Dus ik heb er een nachtje en een dagje kunnen over nadenken. Het blijft hypocriet.Ik zie dat een nachtje er over slapen je alleen maar doen besluiten heeft om je put nog wat dieper te graven ... Je voegde geen nuance toe, je probeerde te deflecteren met een whataboutisme. Er is hier niemand die de achterliggende context niet kent, alleen is er hier niemand die die achtergrond hier accepteert als excuus. Jij gebruikte het niet om de context te duiden, wel om goed te praten. Opnieuw: niet de eerste keer dat een product geboycot en gevandaliseerd wordt, in de VS of elders. Het is gewoon geen excuus, het praat dat op geen enkele manier goed. Het is pas na post 5 dat je enigszins over je lippen krijgt dat Trump hier in de fout gaat.
En dan leg je nog eens woorden in de mond dat ik eigendommen vernietigen een normale manier zou vinden om producten te boycotten, nadat ik letterlijk het tegendeel heb gezegd. Kansloos, echt waar.
Lees de posts maar even na. Je had in je eerste repliek kunnen zeggen dat het niet ok is voor vandalisme van prive eigendom en dat heb ik na een paar posts en een boodschap, die wel wat onder de gordel was maar ook bij u toch wel persoonlijk(?) binnengekomen is, toch eruit gekregen.
Fiery but mostly peacefull boycots of zoiets? BLM gewijs kan zo iets wel momentum krijgen.
Nu Trump nog meer olie over her vuur gooit zou het me niet verbazen dat er Boston Tea Party gewijs Tesla dealership in rook gaan beginnen opgaan. Als ze niet milderen in hun aanval op democratie, amerikaanse kernwaarden, bondgenoten, justitie, politieke tegenstanders, minderheden, instituten, de aandelen beurs, jobs, de prijs van goederen, Als ze blijven volharden in hun tirannie is een groeiend verzet onvermijdelijk en als ze dit maffiagedrag 3 jaar volhouden gaat de kans op het afscheuren van staten en zelfs een burgeroorlog enkel maar blijven stijgen.