De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Hij vergeet dat 'm zelf van hier komt in z'n bloedlijn, lol.

Trumps grootouders van vaders kant waren Duitse immigranten uit het zuidwestelijke Kallstadt, Rijnland-Palts, dicht bij de Franse grens. Grootvader Friedrich Trumpf emigreerde in 1885 op 16-jarige leeftijd naar New York waarna hij zijn Duitse naam verengelste tot Frederick Trump.

Bron:

Hij vergeet dat 'm zelf van hier komt in z'n bloedlijn, lol.

Je snapt toch zelf ook wel hoe dwaas dit is?
Weet je hoe smal de pure native american bloodline wel is? We zijn en massa vanuit Europa naar Amerika getrokken.
Dat je bloedlijn dus Europees is doet niks ter zake. Dat je opkomt voor het land waar je geboren, getogen en een liefde voor hebt is waar om het draait.

Je snapt toch zelf ook wel hoe dwaas dit is?
Weet je hoe smal de pure native american bloodline wel is? We zijn en massa vanuit Europa naar Amerika getrokken.
Dat je bloedlijn dus Europees is doet niks ter zake. Dat je opkomt voor het land waar je geboren, getogen en een liefde voor hebt is waar om het draait.
Dwaas? Alsof elke huidige Amerikaan uit Europa komt? Dat is pas dwaas.
Uiteindelijk zijn het zelf allemaal immigranten, zijn grootouders inclusief, vandaar dat veel van zijn standpunten zo belachelijk zijn.
Trump kickt op macht en zijn eigen portefeuille, iets anders interesseert hem niet hoor.

Mooi voorbeeld van hoe completely ignorant RFK wel niet is. Eigenlijk regelrecht affront voor mensen met autisme.
Er bestaan verschillende soorten autisme , er is een variant waarbij kinderen plots achteruitgaan na +- 2 jaar normale ontwikkeling, maar dat is een zeldzaamheid. Er is geen bewezen verband met vaccinaties.
Veel veralgemeningen door RFK, alsof de gemiddelde mens met autisme niet zelfstandig kan naar toilet gaan of lezen en schrijven...

RFK is één van de vele bedenkelijke figuren die door Trump benoemd is geweest. Hij is als minister van volksgezondheid eerder een gevaar voor de volksgezondheid.

Dwaas? Alsof elke huidige Amerikaan uit Europa komt? Dat is pas dwaas.
Uiteindelijk zijn het zelf allemaal immigranten, zijn grootouders inclusief, vandaar dat veel van zijn standpunten zo belachelijk zijn.
Trump kickt op macht en zijn eigen portefeuille, iets anders interesseert hem niet hoor.
Veel Amerikanen spreken graag over hun Italiaanse roots, Ierse roots, Duitse roots, zonder er ooit een voet te zetten.

Veel Amerikanen spreken graag over hun Italiaanse roots, Ierse roots, Duitse roots, zonder er ooit een voet te zetten.

Heel wat Amerikanen zijn geobsedeerd met identiteit. Die bevestiging zoeken ze in hun roots, maar bijvoorbeeld ook in de merken die kopen. Het merk en type wagen waar je mee rijdt zegt ginder voor anderen iets over jou, bijvoorbeeld.

Volgens mij zorgt dat er ook voor dat die culture wars daar zo veel harder aanslaan als bij ons.

Sinds februari koopt China geen LNG meer van de USA.
Gevolgen:
Wij kunnen hopelijk goedkoper US LNG kopen.
China kijkt uitdrukkelijker naar Rusland.

The art of the deal!

Benieuwd of er nu koppen gaan rollen, waanzin!

Summary:

A whitleblower’s onthulde details over hoe DOGE bij de US National Labor Relations Board toekwam.
Azure tenant owner privileges verkreeg, network watcher & MFA uitgeschakeld werden, en gevoelige data werd onttrokken uit hun database...

...enkel dagen later komen er login pogingen van Russische IPs, met valid DOGE wachtwoorden in de US NLRB infrastructuur (finaal geblokt door geo-fencing policies wrs)

Voor de whiteblower de zaak onthuld wordt hij geïntimideerd, onder de vorm van drone foto’s uit zijn persoonlijke levenssfeer, alluderend dat hij in het oog gehouden wordt.

Source:

Niet te verwonderen natuurlijk als je overal dingen begint te slashen zonder iets van oversights bijna,
je moet je afvragen wat er in andere agencies aan het gebeuren is!

Laatst bewerkt:
Hopelijk gaat Europa snel nog goedkope voorraden LNG aanleggen nu!
of wij doen mee met de boycot en Trump wordt onder druk gezet om wat te kalmeren, in heel dit dispuut lijkt China me wel de partij die een goede langetermijn visie heeft… visie van de US lijkt me niet verder te reiken dan dit kalenderjaar en dan ben ik nog zeer genereus

of wij doen mee met de boycot en Trump wordt onder druk gezet om wat te kalmeren, in heel dit dispuut lijkt China me wel de partij die een goede langetermijn visie heeft… visie van de US lijkt me niet verder te reiken dan dit kalenderjaar en dan ben ik nog zeer genereus
Hoe vaak zijn de tarieven al niet veranderd of gepauzeerd geweest? Hun 'visie' rijkt niet verder dan wie hun gat likt die dag.
Tarieven worden als chantagemiddel gebruikt om bepaalde dingen te bekomen. Voor Canada was een tijd geleden de belofte om meer in te grijpen op de (onbestaande) fentanyl invoer naar de VS voldoende om de tarieven te pauzeren.

Enige manier voor de rest van de wereld om hier correct mee om te gaan is om gezamelijk niet te zwichten voor Trump's wensen.
De VS is machtig maar niet machtiger dan de rest van de wereld samen. Uiteindelijk zal hij wel moeten inbinden onder druk van al die bedrijfsleiders die hun cijfers het rood in zien duiken.

Als individueel land kan je natuurlijk de schade voor jezelf beperken door toe te geven aan zijn eisen, wat die ook mogen zijn.
Maar welke zekerheid heb je dat hij morgen geen nieuwe eisen stelt onder dreiging van nieuwe tarieven?

Mooi voorbeeld van hoe completely ignorant RFK wel niet is. Eigenlijk regelrecht affront voor mensen met autisme.

Hier heb ik mezelf vandaag wel redelijk dik in gemaakt. Niets van wat die mens zei, NIETS, is ook nog maar in de buurt van een vlaag van waarheid.

Als iemand die elke dag professioneel in de wereld van mensen met autisme zit is het moeilijk om me er niet dik in te maken. Vooral omdat deze gifkikker met door wormen aangevreten brein een voorbeeld is en ontelbare mensen bereikt die hun mening vormen volgens wat hij zegt.

Benieuwd of er nu koppen gaan rollen, waanzin!

Summary:

A whitleblower’s onthulde details over hoe DOGE bij de US National Labor Relations Board toekwam.
Azure tenant owner privileges verkreeg, network watcher & MFA uitgeschakeld werden, en gevoelige data werd onttrokken uit hun database...

...enkel dagen later komen er login pogingen van Russische IPs, met valid DOGE wachtwoorden in de US NLRB infrastructuur (finaal geblokt door geo-fencing policies wrs)

Voor de whiteblower de zaak onthuld wordt hij geïntimideerd, onder de vorm van drone foto’s uit zijn persoonlijke levenssfeer, alluderend dat hij in het oog gehouden wordt.

Source:

Niet te verwonderen natuurlijk als je overal dingen begint te slashen zonder iets van oversights bijna,
je moet je afvragen wat er in andere agencies aan het gebeuren is!
Ik denk dat die agencies niet de reden zijn van de security breach. Het zal eerder musk of een van zijn doge goons zijn die gehackt zijn.

Terug
Bovenaan