Vers van de pers! Helemaal uitgekeken / achtergrond geluid en damn... Moest ik een vrouw zijn zou ik mij doodschamen. Hoe vinden ze toch keer op keer dezelfde type mensen die feiten in hun gezicht voorgeschoteld krijgen en dat gewoon staalhard negeren...
Ik had pre Trump al niet een positieve beeld van de VS, maar Trump zijn MAGA movement (lees: cult) heeft het land echt de afgrond ingestampt. Ik weet nu niet of ik moet huilen uit medelijden of gewoonweg uitlachen omdat het ik het niet kan geloven.