Ken ik ook maar al te goed. Enkele maanden geleden beslist dat ik van werk wou veranderen en dus beginnen solliciteren. Vaker geen antwoord gehad dan wel.
En als ik dan al eens antwoord kreeg wast ook plezant. In de vacature stond geen ervaring vereist zolang er motivatie en passie voor het product is. Dus ik solliciteer, mag op gesprek, alles positief, mijn motivatiebrief stak er met kop en schouders tussenuit zo bleek, nadien via via vernomen dat ik veruit de beste kandidaat was... om dan via mail te vernemen dat ze toch iemand meer ervaren zoeken...
Komaan, ge zet in uw vacature gene ervaring vereist en ge weet dat ik weinig ervaring heb... gewoon heel den tijd met mijn kloten gespeeld dus
Das bij veel magazijnwerk zo denk ik. Ik werk momenteel ook nog als orderpicker. Vaak metale stukken van 25+kg. Toen ik daar enkele jaren geleden begon waren er 2 hijstoestellen voor 8 man ofzo.
Bedrijf maar hameren op veiligheid.... bij mijn eerste dag zegt de supervisor "dat ik niet zie dat ge te zware stukken oppakt" om mij daarna tussen de regels door te laten verstaan dat ik geen keus heb als ik mijn target wil halen. Stukken van zelfs 50-60kg oppakken of we moesten met 8 man staan aanschuiven aan de hijstoestellen.
Soit, nu na maanden zoeken toch een nieuwe job gevonden op 5 minuten van mijn deur, interessant werk, goede uren, goede pree en ze lijken toch op recht in mij geinteresseerd. Ze hebben mij zelfs direct deels andere jobinhoud aangeboden dan waarvoor ik had gesolliciteerd omdat ze denken dat mij dat beter paste.