{BK}Black Devil
Well-known member
VB toch vaak de grootste in veel gemeenten in West-Vlaanderen. Zal in oktober ook nog spannend worden.
Heel vaak is een meerderheid N-VA - VB mogelijk.
Heel vaak is een meerderheid N-VA - VB mogelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat misschien. Als dat zou groeien. Het ding is: wat koppel je daaraan? Mensen met meningen haaks op westerse waarden buiten? Wat op zich een mening is die haaks staat op de westerse vrijheid van mening.Als dat andersdenken wilt zeggen waarden aanhangen die haaks staan op de westerse waarden dan ja. Dan is dat op zijn minst een schrikwekkende evolutie.
Tja, voorstander van onverdoofd slachten en aanhanger van Hamas, dus je ziet op wat voor soort standpunten er hier gestemd wordt. We moeten de migratiesluizen nog wat verder openzetten ...
Op enkele thema's wil Team Fouad zwaar inzetten, waaronder koopkracht, veiligheid en netheid, maar ook mentaal welzijn.
Vooraleer negatieve comments te maken bij een partijvoorzitter op basis van zijn naam. Die man woont al heel zijn leven in België (geboren in Mechelen in 1973), misschien ook eens zijn standpunten en reacties lezen.Zou Team Fouad in een regering willen met MR, de grote winnaar aan Franstalige kant, ondanks de meningsverschillen rond het onverdoofd slachten of religieuze tekens? "We gaan het bekijken," zegt Ahidar. "Als we echt incontournable zijn, dan moeten we compromissen maken."
Ze hebben de groep van wie ze verondersteld worden hun belangen te verdedigen al zovele keren verloochend ten voordele van machtsdeelname dat bijna niemand uit hun doelgroep hun nog gelooft (met het huidige resultaat als gevolg).Als ik het programma van Open VLD bekijk kan ik mij daar eigenlijk voor een groot deel in vinden, kwam ook terug in de stemtesten. Maar puur en alleen de mensen die in die partij zitten weerhouden mij daar op te stemmen.
Melissa staat haar voorzittersrol terug af aan Conner dus? Althans ze spreekt toch zo.

Dat denk ik ook maar Vlaams is dat toch bijzonder nipt qua zetelverdeling (op deze moment).Vlaanderen: N-VA, Vooruit, CD&V
Federaal: N-VA, MR, Les Engagés, CD&V, Vooruit
Voilà, begin er maar aan mannen!
![]()
Euh, geeft Groen nu een overwinningsspeech?![]()
Echt hé...Euh, geeft Groen nu een overwinningsspeech?![]()
Everything is awesome!!!Leeft groen in ern parallelle wereld ofzo?