Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal mee akkoord, doe ik dus ookmaar als het doel is om een gezinswagen te hebben, en iets leuk om mee te rijden, dan is het splitsen van die requirements geen slecht idee![]()
Ja, sowieso. Er zijn best veel "betaalbare" leuke auto's te vinden die uiteindelijk veel leuker rijden dan een "performance SUV". En zelfs voor mensen die veel km's voor het werk doen, perfect bruikbaar zijn. Meestal zit je dan alleen in de auto en heb je geen grote koffer nodig.Helemaal mee akkoord, doe ik dus ook
Je gaat ook nooit een gezinswagen zo leuk kunnen laten rijden als een leuke coupé. En een cabrio gevoel mag je al helemaal vergeten!
Het moet ook niet per sé een 911 zijn, zelfs onder de 10.000€ kan je leuke wagentjes kopen die op de (trage) Belgische wegen veel plezier verschaffen, maar ook in de Eifel of Zwarte Woud. (MX-5, MG-F, MR-2, BMW 3, SLK, ...)
Als dat dezelfde laadklepjes zijn zoals op de Enyaq: openbreken is de enigste optie, ook in de garage. Uiteindelijk is dat maar een stukje plastiek. Hier ook gehad, ze moeten heel het mechanisme vervangen.New fear unlocked... Aangekomen met mijn Q4 met 18% over en de laadklep wil niet meer open. Gelukkig wel thuis maar morgen dus plannen gewijzigd, gezien ik niet eens meer op het werk geraak. Laten we hopen dat ze me onmiddellijk willen/kunnen helpen bij de dealer.
Alle gekende trucjes al geprobeerd maar niets lijkt te helpen (zonder heel veel forceren).
Dit is blijkbaar een gekend probleem want ik vind veel berichten terug van mensen met hetzelfde probleem, tot terug in 2022. Mijn wagen is iets meer dan 2 jaar oud maar blijkbaar heeft Audi helemaal niks gedaan om dit probleem te voorkomen. Leuke gedachte dat dit je op ieder moment kan overkomen, thuis of op reis...
Nee, enkel een gele kabel maar dat is voor de laadkabel zelf, niet de klep.Is er geen manuele release in de koffer hiervoor?
Geel of rood kabeltje, dacht ik. Ene is voor de klep, andere voor de kabel.
Openbreken is waarschijnlijk, volgens wat ik lees, idd de enige optie. Nog beter om te zien dat het probleem niet alleen beperkt is tot de Q4 dan, zo'n dingen begrijp je toch niet...Als dat dezelfde laadklepjes zijn zoals op de Enyaq: openbreken is de enigste optie, ook in de garage. Uiteindelijk is dat maar een stukje plastiek. Hier ook gehad, ze moeten heel het mechanisme vervangen.
Zullen wel allemaal dezelfde mechanismes zijn bij de EV's van VAGNee, enkel een gele kabel maar dat is voor de laadkabel zelf, niet de klep.
Openbreken is waarschijnlijk, volgens wat ik lees, idd de enige optie. Nog beter om te zien dat het probleem niet alleen beperkt is tot de Q4 dan, zo'n dingen begrijp je toch niet...
Blijkbaar gaan ze vaak kapot na enkele jaren. Ik heb de mijne ook opengebroken op de oprit, garage zei ook dat er geen andere optie was. Er is geen nood mechanisme in de koffer om die open te doen.Deurklinken zijn ook niet nieuw...Die klep is nochtans geen nieuwe technologie, dat zit al decennia in hun auto. Ook wel raar dat ze er nu opeens in slagen om zo’n bewezen techniek (ik kan me toch niet herinneren dat mensen aan het tankstation hun tankklep niet openkrijgen) te verpesten.
Nee, enkel een gele kabel maar dat is voor de laadkabel zelf, niet de klep.
Openbreken is waarschijnlijk, volgens wat ik lees, idd de enige optie. Nog beter om te zien dat het probleem niet alleen beperkt is tot de Q4 dan, zo'n dingen begrijp je toch niet...
Ze zullen wel wat budget ingecalculeerd hebben voor onverwachte kostenStond overlaatst zo met een open schuifdak dat niet meer dichtging op 70km van mijn dealer.
Was daar net voor de mechaniciens stoppen, maar eentje is er toch nog 1,5h mee bezig geweest om dat manueel dicht te krijgen (toevallig iemand die ik ken). Einde van de maand moet er een nieuwe motor in, benieuwd wat dat grapje (wat na 3 jaar en 65k km blijkbaar buiten garantie valt) gaat kosten aan de leasemaatschappij.

Zelf ook een paar maand mee rondgereden - ondertussen ook vervangen. Ook geprobeerd om zachtjes linksboven de klep te duwen en de auto open en dicht te doen tot er een duidelijke klik is? Dat loste het altijd op na een paar keer proberen..New fear unlocked... Aangekomen met mijn Q4 met 18% over en de laadklep wil niet meer open. Gelukkig wel thuis maar morgen dus plannen gewijzigd, gezien ik niet eens meer op het werk geraak. Laten we hopen dat ze me onmiddellijk willen/kunnen helpen bij de dealer.
Alle gekende trucjes al geprobeerd maar niets lijkt te helpen (zonder heel veel forceren).
Dit is blijkbaar een gekend probleem want ik vind veel berichten terug van mensen met hetzelfde probleem, tot terug in 2022. Mijn wagen is iets meer dan 2 jaar oud maar blijkbaar heeft Audi helemaal niks gedaan om dit probleem te voorkomen. Leuke gedachte dat dit je op ieder moment kan overkomen, thuis of op reis...
Wat wil je weten?
Rij zelf met de sportback.
Ik rij nu 3 maand met de i5 Touring en dat is alleszins een droom. Komend van Tesla voelt het ook op vlak van elektrisch rijden geen downgrade.Content van ?
Heb er nog twee waar ik over twijfel
-de i5 en de a6 avant