Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan.Mij ook niet, Spurs verliest punten, merci Hammers.
Niet vergeten dat Spurs best wat basisspelers (lang) moet missen. Zeker maddison, enorm verlies voor dat team.Spurs die 3 weken geleden nog de titel gingen winnen gelijk met het in crisis Man United

Mja, die match tegen Chelsea was toch een serieus kantelpunt.Spurs die 3 weken geleden nog de titel gingen winnen gelijk met het in crisis Man United nu![]()
Fulham is momenteel echt wel sterk. Ik vond uiteindelijk dat we die match verdiend winnen, maar die speelden echt wel goed op Anfield.Graag gedaan.
Enkele bevriende spurs supporters zijn precies wel van de aardbodem verdwenen, nochtans nog springlevend bij die 1-0.
Ik stuur ze best even een berichtje
Nu zondag kunnen we het evengoed weer verknallen op Fulham.
Tottenham Bottlejobs zou een betere naam zijn voor hen.Spurs die 3 weken geleden nog de titel gingen winnen gelijk met het in crisis Man United nu![]()
Is een ploeg die altijd wisselvallend is (wij zijn niet beter). En daar is het nooit makkelijk, wel altijd een leuke verplaatsing.Fulham is momenteel echt wel sterk. Ik vond uiteindelijk dat we die match verdiend winnen, maar die speelden echt wel goed op Anfield.

Tuurlijk, maar zelfs met die spelers waren ze enorm overroepen. Niet dat stats het belangrijkste zijn maar in hun goede periode toonden de onderliggende stats al dat ze serieus aan het overperformen waren.Niet vergeten dat Spurs best wat basisspelers (lang) moet missen. Zeker maddison, enorm verlies voor dat team.
Tuurlijk, maar zelfs met die spelers waren ze enorm overroepen. Niet dat stats het belangrijkste zijn maar in hun goede periode toonden de onderliggende stats al dat ze serieus aan het overperformen waren.
Toen ik ze dan tegen Liverpool zag was ik al helemaal niet onder de indruk, zelfs met 11 tegen 10 lagen ze nog altijd onder. Die match winnen ze alleen door de refs.
Heel leuk voetbal maar ze spelen soms als gekken en wat naïef ook. Teams lijken het nu ook wel wat uitgedokterd te hebben hoe tegen hun systeem te moeten spelen. Al bij al wel hoopgevend voor spurs onder Poste maar een titelrace zit er toch niet in vrees ik. Ze zullen al heel tevreden mogen zijn als ze die 4de plek halen.
En 3 dagen later... 0-3 tegen Bournemouth ... toont nogmaals aan hoe slecht United en Chelsea wel bezig zijnHopelijk is Tielemans weer zijn oude vorm aan het terugkrijgen.
Ook wel straf dat United weer de weg naar boven heeft ingezet. Op 3 punten van de CL plekken.
Ik vind dat ook een meer logische positie voor hem.Tielemans toch weer in de basis, en als de opstelling op de BBC klopt staat die echt centraal als CAM net achter de spits.
Niet onlogisch, want is de laatste weken gewoon goed bezig.Tielemans toch weer in de basis, en als de opstelling op de BBC klopt staat die echt centraal als CAM net achter de spits.
Ja, pijnlijk he. Maar goed, het is zeker niet geweldig, maar uiteindelijk nog vrij dicht bij de CL plaatsen (wat uiteraard ook te maken heeft met het falen van andere).En 3 dagen later... 0-3 tegen Bournemouth ... toont nogmaals aan hoe slecht United en Chelsea wel bezig zijn
Edit : 0-4
16 blessure tijd winning goals onder Klopp alleen.Er is toch geen enkele club die zo vaak de winning goal maakt in de laatste 10 minuten als Liverpool?