Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij ook niet, Spurs verliest punten, merci Hammers :biglaugh:.
Graag gedaan.
Enkele bevriende spurs supporters zijn precies wel van de aardbodem verdwenen, nochtans nog springlevend bij die 1-0.
Ik stuur ze best even een berichtje :unsure:

Nu zondag kunnen we het evengoed weer verknallen op Fulham.

Spurs die 3 weken geleden nog de titel gingen winnen gelijk met het in crisis Man United
Niet vergeten dat Spurs best wat basisspelers (lang) moet missen. Zeker maddison, enorm verlies voor dat team.

Wat betreft Trippier, best grappig eigenlijk. 10 dagen geleden tegen Chelsea was die zogezegd wereldklasse, beste op zijn positie volgens de motd guys... het kan rap keren

Tegen Chelsea is mijn bomma zelfs wereldklasse :p

Maar goed, hebben er bij Arsenal ook zo ene rondlopen: White. Aanvallend cava nog, maar verdedigend echt een dikke 0.
Zie veel liever Tomiyasu spelen, ook al is dat geen echte RB. Als Timber terug is, krijgt die direct die plek denk ik.

Graag gedaan.
Enkele bevriende spurs supporters zijn precies wel van de aardbodem verdwenen, nochtans nog springlevend bij die 1-0.
Ik stuur ze best even een berichtje :unsure:

Nu zondag kunnen we het evengoed weer verknallen op Fulham.
Fulham is momenteel echt wel sterk. Ik vond uiteindelijk dat we die match verdiend winnen, maar die speelden echt wel goed op Anfield.

Dyche is toch wel een wormetende baas. Die gaat binnen een paar maanden nog eens 10 punten aftrek vragen om terug een uitdaging te hebben.

Everton zou boven Chelsea staan met alle punten.

Fulham is momenteel echt wel sterk. Ik vond uiteindelijk dat we die match verdiend winnen, maar die speelden echt wel goed op Anfield.
Is een ploeg die altijd wisselvallend is (wij zijn niet beter). En daar is het nooit makkelijk, wel altijd een leuke verplaatsing.
Jammer dat het voor ons onmogelijk geworden is om nog kaarten te krijgen in het uitvak tegenwoordig, vroeger paar keer op Fulham geweest en altijd de max.

Filmke van de laatste keer dat ik erbij was. 1-3 winst toen als ik me goed herriner.
Ik kom "goedgemutst" in beeld ;)

Niet vergeten dat Spurs best wat basisspelers (lang) moet missen. Zeker maddison, enorm verlies voor dat team.
Tuurlijk, maar zelfs met die spelers waren ze enorm overroepen. Niet dat stats het belangrijkste zijn maar in hun goede periode toonden de onderliggende stats al dat ze serieus aan het overperformen waren.
Toen ik ze dan tegen Liverpool zag was ik al helemaal niet onder de indruk, zelfs met 11 tegen 10 lagen ze nog altijd onder. Die match winnen ze alleen door de refs.

Heel leuk voetbal maar ze spelen soms als gekken en wat naïef ook. Teams lijken het nu ook wel wat uitgedokterd te hebben hoe tegen hun systeem te moeten spelen. Al bij al wel hoopgevend voor spurs onder Poste maar een titelrace zit er toch niet in vrees ik. Ze zullen al heel tevreden mogen zijn als ze die 4de plek halen.

Tuurlijk, maar zelfs met die spelers waren ze enorm overroepen. Niet dat stats het belangrijkste zijn maar in hun goede periode toonden de onderliggende stats al dat ze serieus aan het overperformen waren.
Toen ik ze dan tegen Liverpool zag was ik al helemaal niet onder de indruk, zelfs met 11 tegen 10 lagen ze nog altijd onder. Die match winnen ze alleen door de refs.

Heel leuk voetbal maar ze spelen soms als gekken en wat naïef ook. Teams lijken het nu ook wel wat uitgedokterd te hebben hoe tegen hun systeem te moeten spelen. Al bij al wel hoopgevend voor spurs onder Poste maar een titelrace zit er toch niet in vrees ik. Ze zullen al heel tevreden mogen zijn als ze die 4de plek halen.

Met wat geluk heeft Pedro Porro 3 assists en een goal. Maarja, ik heb die in mijn fantasy, dus ik jinx die gewoon volledig. Idem met Son en Udogie, compleet gejinxt door ondertekende. You love to see it.
Goed dat die mannen weer op hun plek staan.

Dus ze mogen een match niet stoppen om een goal die door VAR goedgekeurd was te geven maar wel voor een fase waar ze 2 minuten voor nodig hebben gehad om twijfelachtig toch de ref naar het scherm te sturen? Ja jongens… Ze verzinnen ook maar wat elke week..

Hopelijk is Tielemans weer zijn oude vorm aan het terugkrijgen.

Ook wel straf dat United weer de weg naar boven heeft ingezet. Op 3 punten van de CL plekken.
En 3 dagen later... 0-3 tegen Bournemouth ... toont nogmaals aan hoe slecht United en Chelsea wel bezig zijn

Edit : 0-4

Laatst bewerkt:
En 3 dagen later... 0-3 tegen Bournemouth ... toont nogmaals aan hoe slecht United en Chelsea wel bezig zijn

Edit : 0-4
Ja, pijnlijk he. Maar goed, het is zeker niet geweldig, maar uiteindelijk nog vrij dicht bij de CL plaatsen (wat uiteraard ook te maken heeft met het falen van andere).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan