Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gaat hier sneller 0-2 worden dan 1-1. Er zit echt niets in deze ploeg. Tot zover de teamgeest en het goede gevoel van KDB, loopt nog harder te sloffen dan in Qatar.
Die 2 defensieve middenvelders werkt niet hoor. Wat een ruimte telkens op dat middenveld. En Doku op links aub en wat Carrasco daar staat als links achter snap ik al gans niet. Tedesco slaat de bal al serieus mis voor mij. Hopelijk kunnen ze het nog rechtzetten maar dan gaat die wel serieus moeten ingrijpen
Het gaat hier sneller 0-2 worden dan 1-1. Er zit echt niets in deze ploeg. Tot zover de teamgeest en het goede gevoel van KDB, loopt nog harder te sloffen dan in Qatar.
Ik was het ook aan het denken, de goesting die KDB uitstraalde volgens de verzamelde pers hebben ze precies op de bus laten liggen. En dat wordt voor Lukaku weer zo'n match als tegen Kroatië precies, wie gaat er dan een goal maken?