Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Met Lukebakio en Doku heb je twee spelers die de bal echt in doel willen wandelen natuurlijk, daarom zie ik graag toch ook Trossard, die is tenminste doelgericht.

Ik vind die lukebakio 1 van de meest nutteloze wingers dat ik ooit gezien heb :unsure:

Slechte schoten op doel en struikelt vaak over zijn voeten.

Er is hier veel gezegd over Tedesco na de eerste match... goed was het niet natuurlijk maar je ziet alleen al aan de opstelling vandaag dat hij toch ook wel gezien heeft wat de problemen waren.

En Doku... het zal aan mij liggen maar in tegenstelling tot alleen maar die mooie dribbels zie ik hier toch gewoon veel vastlopen tbh :unsure:
Dit is ook veel meer de opstelling die iedereen verwacht had na de oefenmatchen.
Ik denk dat hij vooral Vertongen en Tielemans nog wat extra herstel wou gunnen de eerste match, dat hij iets te creatief geweest is in zijn verschuiving, en dat dat plan in het honderd liep door de vroege tegengoal. Dan heb je wel prijs als je verse coach bent...

Als we de groepsfase desondanks overleven vind ik het misschien niet slecht dat hij het met deze "traditionele" opstelling vooral zou doen, want van bvb Trossard in deze ploeg ben ik geen fan. Die doet het super in zijn club en verdient het absoluut, maar ik vond dat niet lekker werken in deze ploeg in de oefenmatchen.

belgen best ok helftje gespeeld maar we missen een goeie spits, dat is duidelijk…
Roemenie wel ontieglijk zwak dus laat ons hier geen referentiematch van maken…

Terug
Bovenaan