Bjorn
Well-known member
Eerder een ergernis ivm mijn vriendin haar werk. Die werkt in een Belgisch bedrijf van meer dan 3k werknemers, ik ga ze niet letterlijk vernoemen maar ze zijn dit jaar al een paar keer int nieuws geweest ivm stakingen enzo over werk en loonvoorwaarden. Dat is daar dus constant een geruzie tussen directie en vakbonden, en tussen vakbonden onderling en al die bedrijfsinfo wordt daar zomaar te grabbel gegooid doordat die allemaal in een, weliswaar private, facebook groep zitten te discussieren. Dat gaat mijn verstand toch teboven dat zoiets toegelaten wordt.


