Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een universiteit hé, en dat gaat dan over een kleine groep proffen van onze onderzoeksgroep (minus de twee burnouts). Dat werkt eigenlijk meestal wel, omdat zo'n onderzoeksgroep een vrij onafhankelijke identiteit is die ook zichzelf moet verdedigen binnen de faculteit en universiteit, dus wij zijn zowat de managers. Ja, boven ons heb je nog een decaan en daarboven rector, maar die moeien zich niet.Zijn er bedrijven waar dit werkt? Als ik antwoord moet hebben, en dat moet dan zelfs niet eens dringend zijn, weet ik dat ik ofwel de manager moet in cc zetten ofwel slechts 1 persoon aanschrijven. Zodra ze de mogelijkheid zien om het aan een ander te laten die ook in de email staat, komt er nooit iets van...
Ze hopen gewoon dat er een deel het aftrapt zonder severance package omdat ze zot worden van die onzekerheid. Das nu toch een heel doorzichtige strategie...Das het probleem met collectief ontslag... Dat is een collectieve datum die de vakbond moet beslissen in samenspraak met de business. Ik ben daar niet in betrokken. En ik kan daar ook geen hol impact in hebben.

Dat is toch al heel lang dat je dat kan?Tegenwoordig kan je via Outlook ook met een smiley reageren op mails.
Want ergens dacht iemand dat dit nuttig zou zijn.
Gewoon op een mail reageren met een smiley? Heel lang toch nog niet in mijn organisatie hoor, zou denken minder dan een jaar.Dat is toch al heel lang dat je dat kan?
In de Outlook app nog niet zo lang maar via de browser kon je dat bij ons al lang dacht ik.Gewoon op een mail reageren met een smiley? Heel lang toch nog niet in mijn organisatie hoor, zou denken minder dan een jaar.
Ze hopen gewoon dat er een deel het aftrapt zonder severance package omdat ze zot worden van die onzekerheid. Das nu toch een heel doorzichtige strategie...

Nou nou.Vlak voor het weekend op een probleem gestoten. Een proces dat waterdicht moet zijn, is niet waterdicht. Nu ga ik daar weer een weekend over piekeren.![]()
Ik had net die dag strafpunten verkregen en ik dacht gewoon dat dit erbij hoorde.Nou nou.
Het kan erger.
Sommigen liggen ongetwijfeld al dagen te piekeren omdat ze geen likes meer kunnen uitdelen op P&A.

Je weer dat dat een keuze is?Vlak voor het weekend op een probleem gestoten. Een proces dat waterdicht moet zijn, is niet waterdicht. Nu ga ik daar weer een weekend over piekeren.![]()
Ik denk wel dat dit voor sommige mensen geen keuze is. Ikzelf denk ook: dit is een probleem voor maandag, want ik word nu niet betaald om eraan te denken.Je weer dat dat een keuze is?
Stop caring, levensles #1
eigenlijk moet je die uren indienen op je timesheet hé -> je bent bezig met je werk buiten je werkuren... dus eigenlijk zelfs overtime in het weekend aan +50%Ik denk wel dat dit voor sommige mensen geen keuze is. Ikzelf denk ook: dit is een probleem voor maandag, want ik word nu niet betaald om eraan te denken.
Maar hier thuis loopt iemand anders rond die dan zit te piekeren: als ik dit nu niet in mijn hoofd oplos dan zit ik er maandag mee.
Als ik dan reageer dat dat net de bedoeling is werkt dat jammer genoeg niet.

Aan het piekeren? Kies er voor om niet te piekeren!Je weer dat dat een keuze is?
Stop caring, levensles #1
Je moet het toneel in de ambtenarij beter meespelen.Jemie de helpdesk.
Hoe vaak bepaalde meldingen terugkomen.
Ondertussen is melding x al een kettingmelding geworden, aangevuld door tig personen.
Komt dat bij mij uiteindelijk, ik ga op de vermoedelijke plaats van het probleem kijken, voor welgeteld 0,8 seconde.
Een plaats beheerd door die tig personen trouwens.
Ik vul de melding aan, en zet de melding terug.

Ik doe mijn best.Je moet het toneel in de ambtenarij beter meespelen.![]()
Naar de winkel geweest, huis gepoets, ... en nog productiever geweest dan een gemiddelde ambtenaar.