Consultantje B (wie dat organisme is, heb ik op vorige pagina's reeds beschreven.)
Omdat het vorige project te moeilijk was, mocht die aan een ander beginnen.
Nu zit die daar al geruime tijd op, heeft die nog niets haha. En het is verre van een moeilijk projectje.
Zit die eerst een andere module te proberen, een reeds bestaande die lijkt op het nieuwe dat gemaakt moet worden.
Zit dan te testen met query's en postman, loopt dan tegen de stomste fouten aan.
Hele epistels uitgeschreven met zijn problemen.
Tja, als je id's uit verschillende tabellen mixt, dan ga je idd niets vinden haha.
Iedereen maakt wel eens domme fout, maar na hoogstens een kwartier ben je er door.
Ik denk niet dat het nog iets wordt met hem. Baas begint ook meer geagiteerd te worden.
Meldingen van de helpdesk die ontsporen.
Sommige zijn al een maand overtijd.
Haha echt wtf, gewoon omdat er daar typfouten maken.
Je vult de melding netjes aan, expliciet duidend waar de fout zit, welk karaktertje. Hele kettingmeldingen na een tijd, uiteindelijk terugkomend.
(En ik kan het niet aanpassen nee, heb de schrijfrechten niet. Ligt allemaal niet in mijn beheer.)
Inclusionella nog eens aan de lijn gehad. Een zwaar probleem en ze wist echt niet wat ze moest doen.
"Ok"
Er zit een berekend veld in de toepassing, afhankelijk van 2 andere velden.
Is die berekening nu niet getriggerd geraakt, of destijds niet opgevuld geraakt bij de initiële opvulling...
Dus ik: "probeer eens een veldje te wijzigen, misschien triggert dat de berekening."
Et voila.
Gefascineerd ze was, precies magie, van ale hoe kan dat nu.
Haha, i.p.v. dat zelf gewoon eens te proberen.
Haha wtf toch allemaal.