Ik vindt dat iedereen moet weten dat vond nooit met een t is.
gij vondt, vondt gij
HAH!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vindt dat iedereen moet weten dat vond nooit met een t is.
![]()
gij vondt, vondt gij
www.vlaanderen.be
HAH!
gij kwaamt 50 jaar te laat![]()
gij vondt, vondt gij
www.vlaanderen.be
HAH!

De advocaten zijn er om de problemen die door de ingenieurs in het project zijn gecreëerd op een correcte manier op te lossen. Als je niet met die insteek naar hun positie in het dossier kijkt, dan ga je zoals nu onterecht gefrustreerd naar de verkeerde mensen kijken. Zij begeleiden op basis van de informatie en de wensen van hun cliënten. Misschien loont het de moeite om na te denken waarom je klant deze strategie hanteert in dit dossier, want die advocaten kosten hen ook geld.Het klote advocatenprojectje, heerlijk.
Na maanden bitch fight heen en weer, rapportjes opstellen, een ander proberen te tackelen, elkaar een kloot afdraaien, elke letter afwegen en onder het vergrootglas leggen, ... binnenkort eens een fysieke meeting met alle partijen aan tafel. Wordt een gezellige sfeer.
Alleen, zelfs over de plaats van de meeting wordt er niet overeengekomen.Anders kunnen we daar ook eerst een paar maanden over discussiëren? Die meeting wordt gegarandeerd een succes.
*zucht*
Ingenieurs zijn er om problemen op te lossen. Advocaten zijn er om problemen te creëren. Rara, wie wordt er het meeste betaald?
Ik had zo ooit een collega die over zijn buren aan het klagen was. 3 keer verhuisd en telkens na enkele dagen/weken waren er problemen met de buren. Tot ik zei dat het misschien niet aan de buren lag, maar aan hun buurman. Sindsdien spreekt die niet meer tegen mij.Ik ga nog eens mijn schoonmoeder citeren.
"Ruzie maak je niet alleen"
"Er zijn geen oorlogen gewonnen met principes"
...
Of bond zonder naam
"De file, dat zijn de anderen"
Of om mezelf te citeren
"Heel de autostrade zit vol met spookrijders"
Enfin, om maar te zeggen dat wat introspectie nodig is bij mac-bc over waarom hij telkens in conflicten met de overkant terecht komt. Die maken ook geen ambras omdat ze dat leuk vinden vermoedelijk.
Om verder te gaan op bovenstaand bericht, ze hebben nu 2 elektrische Fiat camionetjes aangekocht voor andere afdelingen, maar een deftige camionet voor onze postploeg kan er blijkbaar niet af.Ik ben heel blij dat we met onze postploeg volledig overgenomen zijn door een ander bedrijf, hierdoor kunnen we ons werk zoals voorheen min of meer verder zetten.
Maar het was de bedoeling dat we zouden gaan werken vanuit Alken, maar door omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk dus vertrekken we vanuit As (gelukkig moeten we niet altijd allemaal naar daar).
Tweede punt van ergernis is dat ik constant met mijn eigen auto mee moet naar de locaties waar we moeten werken, want we hebben momenteel een camionet waar maar 3 man in kunnen en we zijn met 5 wanneer onze ploeg volledig is.
Ik ga nog eens mijn schoonmoeder citeren.
"Ruzie maak je niet alleen"
"Er zijn geen oorlogen gewonnen met principes"
...
Of bond zonder naam
"De file, dat zijn de anderen"
Of om mezelf te citeren
"Heel de autostrade zit vol met spookrijders"
Enfin, om maar te zeggen dat wat introspectie nodig is bij mac-bc over waarom hij telkens in conflicten met de overkant terecht komt. Die maken ook geen ambras omdat ze dat leuk vinden vermoedelijk.
Vanaf volgende week heb ik vakantie. Dat zal mijn eerste verlof van langer dan 2 dagen zijn dit jaar. Ik heb mijn vakantie zo lang mogelijk uitgesteld omdat normaal gezien een grote deadline midden oktober was. Nu was al een tijd duidelijk dat die deadline niet ging worden gehaald (nu is het begin december), maar waardoor ik nu weer op een hectisch moment wegval. Maar oké, het ging altijd een slecht moment zijn geweest zolang deze chaos niet volledig voorbij is.
Ik zie nu al op tegen de puinhoop die ik ga aantreffen eens ik terug ben, met dan nog maar een paar weken te gaan om alles werkende te krijgen. Maar ik laat het los, ik laat het los...
Ik begreep dat het een geschil is tussen twee partijen, maar met meerdere partijen aan tafel. Hoe het verwoord wordt, lijkt mij dit de situatie.De advocaten zijn er om de problemen die door de ingenieurs in het project zijn gecreëerd op een correcte manier op te lossen. Als je niet met die insteek naar hun positie in het dossier kijkt, dan ga je zoals nu onterecht gefrustreerd naar de verkeerde mensen kijken. Zij begeleiden op basis van de informatie en de wensen van hun cliënten. Misschien loont het de moeite om na te denken waarom je klant deze strategie hanteert in dit dossier, want die advocaten kosten hen ook geld.
Als zowel jouw bedrijf als jullie klant al moeilijk doen over de locatie van een vergadering, dan moet je goed beseffen dat er bij beide partijen blijkbaar enorm vele onvrede leeft. Anders zou je zelf toch gewoon toegeven aan wat zij voorstellen van ontmoetingsplaats, maar dat willen jullie blijkbaar ook niet. Je stelt het voor alsof het van 1 kant komt.
Ingenieurs zullen nooit de oplossing zijn. Machines zijn dat wel.Advocaten zullen nooit de oplossing zijn. Rechtspraak of een akkoord tussen 2 budgetverantwoordelijken wel…
Ik denk dat ieder profiel op de arbeidsmarkt wel een oplossing zijn voor een bepaald probleem, anders zou die job gewoon niet bestaan.Ingenieurs zullen nooit de oplossing zijn. Machines zijn dat wel.
Tickets zijn belangrijk omdat alle info ivm je ticket dan samen blijft waar iedereen van IT die dan kan zien. Daarom is het ook belangrijk om te antwoorden via het ticketing systeem en niet via mail.IT, de meest nutteloze dienst.
Voor alles moet er een ticket gemaakt worden dat hopeloos wordt doorgestuurd. Niets wordt opgelost.
Met dan finaal: kom naar de balie, waar we je gewoon laten wachten.
Bwah in spreektaal is dat toch ook zo? "Liept gij naar de bushalte?"Ik krijg spontaan een hersenbloeding als ik een werkwoord in de verleden tijd zie eindigen op dt.
Hier ook helaas herkenbaar. Ik zet 5 verlofdagen over naar volgend jaar maar moet er dan nog 4 opnemen + 6.5 dagen recup inplannen voor het einde van het jaarIk zie nu al op tegen de puinhoop die ik ga aantreffen eens ik terug ben, met dan nog maar een paar weken te gaan om alles werkende te krijgen.

Nog nooit iemand dat horen zeggen.Bwah in spreektaal is dat toch ook zo? "Liept gij naar de bushalte?"
Ben ik de enige die gewoon verlof neemt wanneer het mij het beste uit komt en niet in functie van fictieve deadlines op het werk?Vanaf volgende week heb ik vakantie. Dat zal mijn eerste verlof van langer dan 2 dagen zijn dit jaar. Ik heb mijn vakantie zo lang mogelijk uitgesteld omdat normaal gezien een grote deadline midden oktober was. Nu was al een tijd duidelijk dat die deadline niet ging worden gehaald (nu is het begin december), maar waardoor ik nu weer op een hectisch moment wegval. Maar oké, het ging altijd een slecht moment zijn geweest zolang deze chaos niet volledig voorbij is.
Ik zie nu al op tegen de puinhoop die ik ga aantreffen eens ik terug ben, met dan nog maar een paar weken te gaan om alles werkende te krijgen. Maar ik laat het los, ik laat het los...
Dat hangt er vanaf. Ik ben daar flexibel in. Heb ik verlof genomen en stelt men de vraag: Kan je dit uitstellen ivm deadline X?Ben ik de enige die gewoon verlof neemt wanneer het mij het beste uit komt en niet in functie van fictieve deadlines op het werk?
Ik heb mijn zomerverlof verschoven van juni --> juli --> aug --> sept en finaal halverwege september heb ik dan een weekske kunnen opnemen.Hier ook helaas herkenbaar. Ik zet 5 verlofdagen over naar volgend jaar maar moet er dan nog 4 opnemen + 6.5 dagen recup inplannen voor het einde van het jaar![]()